2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
قتل شوهر با ضربه چاقو

قتل شوهر با ضربه چاقو

این زن می گوید قصد قتل نداشت و به دلیل عصبانیت با چاقو به شوهرش ضربه زد.

دوات آنلاین -زن جوان که همسرش را در صالحیه شهرستان بهارستان در غرب استان تهران به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

 

جام جم نوشت: سرهنگ بهروز کریمخانی، رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران در این باره گفت: پس از گزارش قتل مرد جوانی در صالحیه شهرستان بهارستان تیم جنایی پلیس آگاهی در محل حاضر شده و تحقیقات خود را آغاز کردند. بررسی ها نشان داد این مرد با ضربه چاقو مجروح شده و جان باخته است.

 

ردپای یک آشنا

وی افزود: بررسی صحنه نشان داد، ورود به زور یا قتل با انگیزه سرقت منتفی است و این مرد از سوی قاتلی آشنا به قتل رسیده است. به همین دلیل به همسرش مشکوک شده و به بازجویی از او پرداختند که زن جوان به قتل اعتراف کرد و مدعی شد با همسرم اختلاف داشتم. امروز با هم درگیر شده و در یک لحظه کنترلم را از دست داده و با چاقو به او ضربه زدم که باعث مرگ شوهرم شد. قصد کشتن همسرم را نداشتم و یک لحظه عصبانیت باعث قتل شد.

 

رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران با اشاره به این که متهم با قرار قضایی روانه زندان شد، خاطرنشان کرد: زوجین در صورتی که با مشکل روبه رو شدند سعی کنند با کمک مشاوران خانواده با بزرگان فامیل آن را حل کنند. از رفتارها خشن و درگیری خودداری کنند زیرا یک لحظه عصبانیت باعث می شود مرتکب رفتاری شوند که عواقب تلخی برایشان داشته باشد، سعی کنند مهارت های کنترل خشم را فرا گیرند و مشکلات را با گفت وگو حل کنند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.