2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
زندگینامه پردیس احمدیه بازیگر نقش لیلی در سریال نوبت لیلی

زندگینامه پردیس احمدیه بازیگر نقش لیلی در سریال نوبت لیلی

پردیس احمدیه را پیش از این که در سریال نوبت لیلی در نقش لیلی بازی کند در فیلم های زیادی دیده بودیم. بیوگرافی او را بخوانید.

دوات آنلاین -پردیس احمدیه بازیگری است که با وجود جوان بودن کارنامه پرباری دارد و در آثار مطرحی بازی کرده است. او در سریال نوبت لیلی نقش لیلی را برعهده گرفته است. بیوگرافی او در ادامه آمده است.

پردیس احمدیه بازیگر نقش در سریال نوبت لیلی

پردیس احمدیه در فیلم مقلد شیطان

مقلد شیطان به کارگردانی افشین صادقی اولین فیلمی است که نام پردیس احمدیه به عنوان بازیگر در تیتراژ آن ثبت شد. این فیلم محصول سال 1385 است و برای احمدیه به عنوان بازیگر جوان حضور در آن یک شروع قوی و خوب بود.

 

احمدیه که روز 8 تیر سال 1371 به دنیا آمده و در دانشگاه در رشته موسیقی درس خوانده در تمام این سال ها سعی کرده در فیلم ها و سریال هایی بازی کند که از استانداردهای بالایی برخوردار هستند. فیلم های کلاس هنرپیشگی به کارگردانی علیرضا داودنژاد و دلم می خواد به کارگردانی بهمن فرمان آرا تجربه های بعدی این بازیگر است.

پردیس احمدیه بازیگر نقش در سریال نوبت لیلی

ادامه راه پردیس احمدیه در سینما

احمدیه در سال 93 در فیلم خانه دختر، ساخته شهرام شاه حسینی با حامد بهداد، رعنا آزادی ور، باران کوثری، پگاه آهنگرانی، بابک کریمی، رویا تیموریان، بهناز جعفری، نسیم ادبی و ... هم بازی شد و در همان سال بازی در یکی از فیلم های رضا کریمی به نام تگرگ و آفتاب را در کارنامه اش به ثبت رساند. پریوش نظریه، مهران احمدی، جواد عزتی، سحر قریشی، اصغر همت و پیام دهکردی از دیگران بازیگران این فیلم بودند و در آن شاهد هستیم یحیی که رزمنده جوانی است و برای یک مرخصی چند روزه به شهر آمده ناخواسته در موقعیتی خاص قرار می گیرد و تردید در اینکه در شهر بماند یا دوباره به منطقه برگردد.

 

احمدیه در سال 94 در فیلم مطرح لاک قرمز به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی به ایفای نقش پرداخت و یک سال بعد باز هم نامش در تیتراژ فیلمی مهم و خوش ساخت دیده شد. این بار در خفه گی فریدون جیرانی.

 

فیلم های تومان، سرکوب و مجبوریم در سال 97 مشغله کاری پردیس احمدیه بودند و او در این سال حسابی پر کار بود. او یک سال بعد از سوی داریوش مهرجویی برای بازی در فیلم لامینور انتخاب شد و بعد از آن تاکنون در فیلم سینمایی دیگری حضور نداشته است.

پردیس احمدیه بازیگر نقش در سریال نوبت لیلی

بازی در نقش لیلی در سریال نوبت لیلی

بازی در سریال تفاوت های زیادی با بازی در فیلم سینمایی و تئاتر دارد و ویژگی ها و شرایط خاص خودش را دارا است. احمدیه قبل از این که در سریال نوبت لیلی جلوی دوربین برود بازی در دو سریال را تجربه کرده است. اولین آنها یادآوری نام دارد که برای شبکه آی فیلم ساخته شد و دیگری سریال آنها است که در ژانر وحشت برای فیلم نت و شبکه نمایش خانگی ساخته شد.

 

حالا این بانوی هنرمند در سریالی عاشقانه حضور دارد و نقش لیلی را بازی می کند. سریال  نوبت ‌لیلی عاشقانه‌ای جذاب در سبکی جدید به کارگردانی روح الله حجازی است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.