2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
چگونه بفهمیم شوهرمان از دست ما ناراحت است

چگونه بفهمیم شوهرمان از دست ما ناراحت است

برخی رفتارهای مردان نشان می دهد آنها ناراحت هستند. شما باید این نشانه ها را بشناسید.

دوات آنلاین -ناراحتی مردان می‌تواند دلایل بسیار زیاد و متفاوتی داشته باشد. در چنین مواقعی باید بتوانید با آرامش دادن به شوهر این ناراحتی را از بین ببرید. وقتی مردی از همسرش ناراحت است، سعی می‌کند با رفتارهای گوناگون این ناراحتی را به همسرش بفهماند؛ فقط کافی است این نشانه‌ها را بشناسید تا بتوانید برای رفع این ناراحتی اقدامی انجام دهید. هرچند به مردها توصیه می‌شود که دلایل ناراحتی‌شان را در یک فرصت مناسب با خانم‌شان در میان بگذارند تا مشکل پیچیده نشود. با این حال، نشانه‌های ناراحت شدن یک مرد از همسرش را در ادامه این مطلب به نقل از خراسان بخوانید.

 

 نشانه های ناراحتی، از کم‌ حرفی تا دیرتر به خانه ‌آمدن

بعضی مردها بعد از این‌که به دلایلی از همسرشان دلگیر می‌شوند، با او در این باره صحبت نمی‌کنند. یکی از دلایل نشانه‌هایی که در ادامه به صورت تیتروار مطرح می‌شود، اگر به تازگی اتفاق افتاده، یک زنگ خطر به حساب می‌آید. بنابراین توصیه می‌شود که شما برای جلوگیری از بیشتر شدن مشکل، به دنبال ریشه‌یابی این موضوع باشید چراکه شاید دلیل این رفتارها، موارد دیگری باشد. با این حال، این نشانه‌ها عبارتند از:

 

* ممکن است شوهر شما به صورت ناگهانی و بعد از گذشت چندین سال از شروع زندگی مشترک‌تان، کم حرف یا منزوی شود.

 

بیشتر بخوانید: چگونه روز عاشقانه برای خود و شوهرمان بسازیم

 

* ممکن است خودش را بیشتر از گذشته با کار مشغول کند.

 

* او تا می‌تواند دیر به خانه می‌آید. حتی وقتی که کارش در بیرون منزل تمام می‌شود، به بهانه‌های مختلف مانند بنزین زدن، رسیدگی به خودرو، پرسه زدن در خیابان(وقت کشی) یا با دوستان و ... به دنبال هدف اصلی یعنی دیر آمدن به منزل است.

 

* مثلث‌سازی با عضو دیگری از خانواده هم از نشانه‌های این اتفاق است. مثلا صمیمی و دمخور شدن با فرزند یا ائتلاف با او برای انجام یک سری کارها در خانه.

 

* ارتباط چشمی برقرار کردن با همسر کم می‌شود.

 

* شوخی‌های مبتنی بر صمیمیت کاهش می یابد.

 

* تشکر و قدردانی از همسر کاهش پیدا می‌کند.

 

روان شناسی: چه کار کنیم همسرمان به ما توجه کند

 

* دیر یا زود خوابیدن، جدا خوابیدن و ... هم از دیگر نشانه‌های ناراحتی شوهرهاست.

 

* کم محلی به یکدیگر و حتی تحقیر دیگری و ... .

از کجا می توان فهمید شوهر ما از موضوعی ناراحت است

زندگی ‌مشترک نیازمند رسیدگی است

این نشانه و نشانه‌های بسیار دیگری بیانگر اختلال سیستمی در خانواده است. وقتی زن و شوهر با هم کوک هستند، میزان و کیفیت گفت‌و‌گوها، بازی‌ها، خنده‌ها، ارتباطات مستقیم و بی‌واسطه، ابراز خواسته‌ها، توجه به نیازهای یکدیگر و حتی خانواده، گذارندن وقت بیشتر با خانواده(حضور بیشتر)، برنامه‌ریزی برای با هم بودن‌ها و ... بیشتر و نمایان‌تر است و  نشاط و پویایی‌های خانوادگی جاری و ساری است.

 

پس مراقب زندگی مشترک‌مان باشیم. زندگی زناشویی همانند یک گل زیبا و خوشبو، حساس و نیازمند توجه و رسیدگی است، آن را جدی بگیریم و برایش سرمایه گذاری کنیم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.