2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
بیوگرافی ساغر شکوری بازیگر نقش مژگان در سریال دختران حوا

بیوگرافی ساغر شکوری بازیگر نقش مژگان در سریال دختران حوا

ساغر شکوری در سریال دختران حوا نقش یکی از سه دختر یعنی مژگان را ایفا کرده است. با زندگینامه او آشنا شوید.

دوات آنلاین -نقش مژگان در سریال دختران حوا یکی از نقش های مهمی است که ساغر شکوری آن را برعهده داشت و به خوبی بازی کرده است. بیوگرافی این بانوی هنرمند در ادامه آمده است.

ساغر شکوری بازیگر نقش مژگان در سریال دختران حوا

آغاز بازیگری ساغر شکوری

ساغر شکوری که متولد 19 خرداد سال 1361 است در دانشگاه هنر تهران در رشته طراحی لباس درس خوانده اما به دلیل علاقه به بازیگری وارد این عرصه شد. او اولین بار در سال 1386 در سریال عمارت فرنگی به کارگردانی محمدرضا ورزی جلوی دوربین رفت و بعد از آن تجارب بیشتری به دست آورد.

ساغر شکوری بازیگر نقش مژگان در سریال دختران حوا

بازی در نقش مژگان در سریال دختران حوا

سریال حوا دومین تجربه تلویزیونی ساغر شکوری است. او در این مجموعه در نقش مژگان، دختری که تصور می شود خانواده اش در نوزادی جا به جا شده اند، بازی کرد و با این سریال به مخاطبان شناسانده شد البته او در سال 95 بار دیگر با حسین سهیلی زاده همکاری کرد و بازی او در مجموعه پریا خیلی بیشتر دیده شد و باعث شهرت بیشتر این هنرمند شد.

 

شکوری در همان سال 95 در یک فیلم سینمایی نیز بازی کرد. فیلم سرطان به کارگردانی حسین شهابی داستان نویسنده مشهوری است که به سرطان خون مبتلا است و همسر او تلاش دارد از طریق کار شبانه روزی هزینه های درمان شوهرش را تامین کند...

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.