2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
قتل 2 فرزند با تصور داشتن دی ان ای افعی

قتل 2 فرزند با تصور داشتن دی ان ای افعی

ادعاهای این مرد آمریکایی ممکن است با نظریه ای مرتبط باشد که ادعا می‌کند افراد قدرتمند در سراسر جهان در واقع هیبریدهای خزنده- انسان هستند.

دوات آنلاین -مرد آمریکایی دو فرزند خردسالش را به‌دلیل داشتن «دی‌ان‌ای» افعی به‌طرز هولناکی به قتل رساند. این مرد مدعی است، فرزندانش برای جامعه خطرناک بودند و به همین دلیل آنها را کشته است.

 

جام جم نوشت: به گفته دادستان فدرال‌، این مرد آمریکایی که صاحب یک مدرسه موج‌سواری در کالیفرنیا‌ست، اعتراف کرده که دو فرزند خردسال خود را به‌طرز وحشیانه‌ای در مکزیک به قتل رسانده است. او سپس اجساد فرزندانش را در  اطراف مزرعه‌ای  رها کرد. وی به ماموران پلیس فدرال گفته که دلیل مشخصی برای این اقدام وحشتناک خود داشته است.

 

به گفته دفتر دادستانی ایالات متحده‌، متیو تیلور کلمن‌، ۴۰ ساله از اهالی سانتا باربارا‌، در دادگاه منطقه‌ای آمریکا در لس‌آنجلس به قتل اتباع آمریکایی در خارج از خاک ایالات متحده متهم شد. دادستان فدرال حکم داد کلمن بدون قرار وثیقه بازداشت شود. جلسه رسیدگی به پرونده کلمن برای ۳۱ آگوست تعیین شده است.

 

کلمن روز دوشنبه هنگام عبور از مرز مکزیک و ایالات متحده، توسط ماموران گمرک و حفاظت از مرزهای آمریکا بازداشت شد.

 

قتل چگونه رخ داد

هیرام سانچز زامورا، دادستان دادگاه اعلام کرد که اجساد یک پسر دو ساله و یک دختر ۱۰ ماهه، صبح روز دوشنبه توسط یک کارگر در مزرعه‌ای پیدا شده‌اند. بر‌اساس اعلام پلیس مکزیک، آثار ده‌ها چاقو روی بدن کودکان بود.

 

در شکایت جنایی که روز چهارشنبه ثبت شد‌، یک مامور اف بی آی خبر داد که کلمن فرزندان خود را با شلیک تفنگ ماهیگیری به قفسه سینه آنها کشته است. کلمن روز دوشنبه به قتل فرزندان خود اعتراف کرده است.

 

در تحقیقات پلیس مشخص شد کلمن همراه دو کودک خود روز شنبه به هتل رزاریتو در مکزیک مراجعه کرده و اتاقی را در آنجا اجاره کرده بودند. تصاویر ویدئویی ضبط شده از دوربین‌های هتل نشان می‌دهد آنها در ساعات نخستین صبح روز دوشنبه‌، محل اقامت موقت خود را ترک کرده‌اند. به گفته مقامات‌، کلمن مدتی بعد تنها به هتل برگشت و سپس برای همیشه آنجا را ترک کرد. همسر کلمن روز یکشنبه به‌طور رسمی ماموران را در جریان مفقود شدن همسر و فرزندانش قرار داده و نگرانی شدید خود را در‌خصوص سلامت آنان ابراز کرده بود.

 

همسر کلمن به ماموران پلیس گفت ظاهرا این خانواده قصد داشتند شنبه به مسافرت بروند اما دقیقا همان روز شوهرش به همراه بچه‌ها، سوار ماشین شد و بدون این‌که به کسی اطلاع دهد، خانه را به مقصد نامعلومی ترک کرد.

 

پس از آن بود که افسر پلیس سعی کرد با کلمن تماس بگیرد اما پاسخی دریافت نکرد.

 

فرزندانم هیولا می‌شدند

بر‌اساس گزارش پلیس، پس از دستگیری کلمن، وی به مقامات گفت که کودک ۱۰ ماهه خود را داخل یک جعبه گذاشته چرا که صندلی کودک در خودروی خود نداشته است! هنگامی که پلیس در مورد وضعیت کودکان از او بازجویی کرد، کلمن کلمات وحشتناکی به زبان آورد. در مصاحبه ضبط شده با ماموران اف بی آی ، کلمن ادعا می‌کند که معتقد است فرزندانش تبدیل به هیولا خواهند شد، برای همین هم چاره‌ای نداشته جز آن‌که آنها را بکشد.

 

کلمن به ماموران گفت که مطالعه تئوری توطئه کیو انان QAnon  باعث شده تا ذهن وی نسبت به آنچه در اطرافش می‌گذرد روشن شود. وی ادامه می‌دهد طبق مشاهدات خودش و نشانه‌هایی که دریافت کرده بود، متوجه شده همسرش دارای دی‌ان‌ای افعی است و آن را به فرزندان‌شان نیز منتقل کرده است.

 

کلمن همچنین گفته با این کار سعی داشته تا جهان را از دست هیولاها نجات دهد.

 

طبق قوانین ایالات متحده، دادگاه‌های این کشور مجاز هستند مادامی که متهم و قربانی شهروندان ایالات متحده باشند و متهم از آن زمان کشور محل ارتکاب جنایت را ترک کرده باشد، جرایم مربوط به قتل در کشورهای دیگر را پیگیری کند و افراد را به‌دلیل ارتکاب قتل مجازات کند. البته این اساسنامه به‌ندرت مورد استفاده قرار می‌گیرد و باید در بالاترین سطوح وزارت دادگستری به تصویب برسد.

 

اعتقاد عجیب

ادعاهای کلمن در مورد وجود دی‌ان‌ای مار و افعی در فرزندانش، ممکن است با نظریه توطئه عجیب و غریب خزندگان مرتبط باشد که ادعا می‌کند افراد قدرتمند در سراسر جهان در واقع هیبریدهای خزنده- انسان هستند. یک تئوری توطئه بزرگ که ریشه در این باور نادرست دارد‌، می‌گوید، بچه‌خواران آدم‌خوار، مخفیانه هالیوود و دولت ایالات متحده را اداره می‌کنند.

 

مقامات آمریکایی و مجریان قانون در این کشور در‌خصوص رواج این تئوری در ایالات متحده هشدار داده‌اند. کیو انان جنبشی آزاد است که هواداران متعصب دونالد ترامپ در فضای مجازی در پیشبرد نظرات آن نقش چشمگیری دارند. این تئوری ادعا می‌کند دولت ایالات متحده توسط یک گروه مخفی از پدوفیلی‌های شیطانی کنترل می‌شود که رئیس‌جمهور پیشین آمریکا، دونالد ترامپ، در‌صدد مبارزه با آنها بوده است. برخی طرفداران این تئوری طی سال‌های اخیر به اتهام چندین فقره قتل‌، تروریسم و توطئه به منظور آدم‌ربایی بازداشت شده‌اند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها
مریم 1402/02/12
الهی بمیرم براتون کوچولوهای بی گناه ، دنیا برای بچه ها تبدیل به جهنم شده😥😥

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.