2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
جنایت برای یک جفت کتانی

جنایت برای یک جفت کتانی

مقتول و قاتل با هم دوست و بچه یک محل بودند که بر سر یک جفت کتانی با هم درگیری خونینی را رقم زدند.

دوات آنلاین -درگیری دو پسر جوان بر سر یک جفت کتانی در جنوب تهران به مرگ یکی از آن‌ها منجر شد. قاتل پس از حادثه از محل گریخت و پلیس همچنان در تعقیب متهم است.

 

به نوشته روزنامه جوان، ساعت‌۱۷ عصر روز دوشنبه ۲۵‌مرداد امسال کارکنان بیمارستان مهدیه در جنوب تهران مرگ مشکوک پسر جوانی را به مأموران پلیس اعلام کردند.

 

شروع تحقیقات پلیسی

با اعلام این خبر تیمی از مأموران کلانتری‌۱۱۶ مولوی راهی بیمارستان شدند و در آنجا با جسد پسر ۱۷‌ساله‌ای به نام شایان روبه‌رو شدند که با اصابت ضربه چاقوی به قفسه سینه‌اش به قتل رسیده بود. در حالی که بررسی‌ها حکایت از آن داشت مقتول ساعتی قبل در درگیری با یکی از دوستانش به نام احسان به قتل رسیده‌است، قاضی حبیب‌الله صادقی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران همراه تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس آگاهی در محل تحقیقات خود را آغاز کردند.

 

تحقیقات مأموران نشان داد که مقتول و قاتل با هم دوست و بچه یک محل بودند که ساعتی قبل بر سر یک جفت کتانی با هم درگیری خونینی را در نزدیکی میدان شوش رقم زده‌اند که در جریان آن احسان با چاقو ضربه‌ای به قفسه سینه شایان می‌زند و فرار می‌کند.

 

یکی از اعضای خانواده مقتول به مأموران پلیس گفت: ساعتی قبل دوستان شایان به ما خبر دادند که پسرمان در درگیری با یکی از بچه‌های محل داخل خیابان زخمی شده ‌است. ما بلافاصله به محل حادثه رفتیم که دیدیم شایان خونین روی زمین افتاده و بلافاصله او را به بیمارستان منتقل کردیم، اما متأسفانه پسرمان به خاطر شدت جراحات در اتاق عمل فوت کرد.

 

وی در ادامه گفت: در بررسی‌هایی که انجام دادیم متوجه شدیم قاتل احسان نام دارد که پس از حادثه از محل گریخته است.

 

همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی مأموران پلیس برای دستگیری قاتل وارد عمل شدند که دریافتند وی پس از قتل به مکان نامعلومی گریخته‌ است.

 

در حالی که یک هفته از حادثه مرگبار گذشته است مأموران همچنان در تلاشند که قاتل فراری را دستگیر کنند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.