2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
امین و دارا حیایی؛ محبوب ترین پدر و پسر بازیگر

امین و دارا حیایی؛ محبوب ترین پدر و پسر بازیگر

کدام پدر و پسران در سینمای ایران بیشتر درخشیده اند و راز محبوبیت امین و دارا حیایی چیست؟

دوات آنلاین -سینما و تلویزیون ایران پدران و پسران بازیگر زیادی را به خود دیده است؛ بازیگرانی که همگی موفق و محبوب بوده اند اما شاید در میان آنها امین و دارا حیایی از شهرت و محبوبیت بیشتری برخوردار باشند. آن دو تجربه یک کار مشترک هم دارند و در فیلم شعله ور در کنار هم بازی کرده اند اما بازی در سریال از سرنوشت و همچنین داوری در برنامه عصر جدید باعث شد این پدر و پسر خیلی بیشتر مورد توجه قرار بگیرند.

سپند امیرسلیمانی و پدرش از پدر و چپسران موفق بازیگر هستند

پدران و پسران سینما

بیژن بنفشه خواه از جمله کمدین های موفق و پرطرفدار است که بازیگری شغل پدری او هم حسوب می شود. رضا بنفشه خواه بازیگر مطرحی است که سال های سال در این عرصه زحمت کشید و توانست در آثار ماندگار زیادی بازی کند. این اتفاق درباره خانواده امیرسلیمانی نیز رخ داد. سپند امیرسلیمانی با ورود به عرصه بازیگری راه پدرش سعید را ادامه داده و اتفاقات بسیار هم موفق بوده است. کمند عضو دیگر این خانواده نیز در همین زمینه به جایگاه بالایی رسیده است.

 

فرامرز قریبیان یکی از اسطوره های سینمای ایران است که پسرش سام نیز وارد این عرصه شده و اخیرا او را در سریال کلبه ای در مه در نقش برزو خان دیدیم و اتفاقا بازی او در این نقش بسیار مورد توجه قرار گرفت.

 

عبدالرضا و پندار اکبری پدر و پسر دیگری هستند که با بازی های آنها خاطرات زیادی داریم. به ویژه آنکه پندار اخیرا در سریال گاندو نیز بازی کرده است.

 

پرویز پرستویی یکی دیگر از اسطوره های بازیگری است که پسرش بهروز نیز این هنر را آزموده است البته هنوز کارهای زیادی از او ندیدیم اما بازی بهروز در سریال هم گناه در نقش جوانی پدر خودش مورد توجه قرار گرفت و شاید نشانه ای از این باشد که بهروز هم بخواند همچون استاد پرستویی این راه را ادامه بدهد.

 

پدر و پسر بازیگر دیگری که هرگز از یادها نمی روند مرحوم منوچهر نوذری و پسرش ایرج هستند. این پدر و پسر در زمینه های مختلف هنری فعالیت کرده اند و علاوه بر بازیگری سابه اجرا نیز دارند. حتی ایرج نوذری به یاد پدرش و اجرای فوق العاده او در مسابقه هفته، مسابقه ای مشابه را اجرا کرد.

امین حیایی و پسرش دارا محبوبیت زیادی دارند

محبوبیت امین و دارا حیایی

یکی از دلایل محبوبیت امین و دارا حیایی موضوع جوان بودن دارا است که توانسته گروه زیادی از نوجوانان و جوانان را با خد همراه کند. امین هم با این که 50 ساله است نشان داده بسیار جوان و پرانرژی است. او کاملا به روز است. نسل جدید را می شناسد. از رفتار و طرز تفکر آنها با خبر استو. نیازهایشان را درک می کند و ... مجموع این عوامل باعث شده بتواند در برنامه عصر جدید داوری شایسته ای داشته باشد و به گفته خودش حضور در این برنامه بر محبوبیتش افزود. در سوی دیگر بازی در نقش هاشم در سریال از سرنوشت نیز باعث شد دارا بسیار مورد توجه قرار بگیرد. مسیر امین حیایی در طول سال ها مشخص شده  و حال باید دارا در ادامه مسیر بازیگری چه راهی را خواهد رفت.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
.... 1400/05/30
هم آقای امین حیایی هم داراحیایی فوق العاده هستن

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.