2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
سریال کره ای پیش برو چند قسمت است + خلاصه داستان

سریال کره ای پیش برو چند قسمت است + خلاصه داستان

همه آنچه درباره سریال کره ای پیش برو باید بدانید را می توانید در این مطلب بخوانید.

دوات آنلاین -سریال پیش برو از جمله سریال های جدید کره ای است که در شبکه نمایش خانگی ایران می توانید شاهد آن باشید. این سریال عاشقانه داستانی جذاب و پرکشش دارد.

 

خلاصه داستان سریال پیش برو

در سریال کره ای پیش برو شاهد داستان زندگی پسری جوان به نام کی سئون گیوم  هستیم که زمانی دونده حرفه ای و عضو تیم ملی بود اما یک اتفاق باعث شد ورزش حرفه ای را کنار بگذارد و به عنوان مدیر برنامه ورزشی مشغول به کار شود. او با زنی جوان به نام او می جو آشنا می شود. می جو مترجم است و فیلم های سینمایی را زیرنویس می کند. رابطه ای عاطفی میان این دو شکل می گیرد و ...

 

این سریال دو شخصیت دیگر هم دارد. یکی از آنها سو دان آه است که به عنوان مدیرعامل یک موسسه ورزشی کار می کند و نفر بعدی یک دانشجوی هنر به نام لی یونگ هوا است. وقتی این دو با هم آشنا می شویم شاهد شکل گیری ماجراهایی خواهیم بود.

عکسی از سریل کره ای پیش برو

تعداد قسمت های سریال پیش برو

سریال پیش برو که دوبله فارسی آن در شبکه نمایش خانگی توزیع شده در 16 قسمت ساخته شده است.

 

بیشتر بخوانید: معرفی کامل سریال قاضی شیطانی

 

این سریال در سال های 2020 و 2021 در کره جنوبی پخش شد و طرفداران زیادی پیدا کرد. پیش برو در آی ام دی بی نمره 7.6 را به دست آورده است.

عکسی از سریل کره ای پیش برو

بازیگران سریال پیش برو

سی وان ییم، شین سه کیونگ، سویانگ چوی، تائه او کانگ، جه ووک یئون، لی بونگ ریون، لی جئونگ ها و یونگ گیو پارک در این سریال بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.