2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
4 شیوه از بهترین روش‌ها برای کسب درآمد از طریق سایت

4 شیوه از بهترین روش‌ها برای کسب درآمد از طریق سایت

عملی ترین و مفیدترین روش هایی که به شما کمک می کند از سایت خود درآمد کسب کنید در این مطلب معرفی شده اند.

دوات آنلاین -چگونه در خانه کسب درآمد کنیم؟ این سوالی است که احتمالا برای شما هم پیش آمده است. شاید در گذشته نه چندان دور چنین اتفاقی امکان‌پذیر نبود و رویاگونه به نظر می‌رسید اما با فراگیر شدن اینترنت و رونق گرفتن دیجیتال مارکتینگ این هدف به راحتی محقق می‌شود البته اگر ابزار لازم برای این کار را داشته باشید. تنها ابزار پایه‌ای که شما به آن نیاز دارید طراحی یک سایت مناسب است تا با آن بتوانید به شیوه‌های گوناگون کسب درآمد کنید.

 

داشتن سایت برای هر فردی می‌تواند مفید باشد. شما اگر تولیدکننده محصول یا ارائه‌دهنده خدماتی خاص باشید از این طریق می‌توانید خودتان را به میلیون‌ها میلیون کاربر اینترنت معرفی کنید و مشتریان بیشتری را به سمت خود بکشانید. اگر هم محصول یا خدمات خاصی ندارد به روش‌های دیگر که در این مطلب شرح داده می‌شود، می‌توانید کسب درآمد کنید و در واقع بازار شخصی خودتان را داشته باشد.

روش طراحی سایت حرفه ای

چگونه یک سایت حرفه‌ای طراحی کنیم

طراحی سایت حرفه‌ای کار شما نیست و نمی‌توانید خودتان شخصا آن را انجام بدهید. اولین کار مهمی که برعهده شما است این است که عنوان مناسبی برای سایت خود انتخاب کنید و دامنه آن را بخرید. انتخاب دامنه را اصلا پیش پاافتاده تلقی نکنید و به آن به چشم موضوعی حیاتی نگاه کنید. چون سایت شما با آن نام شناخته می‌شود بنابراین باید عنوانی مناسب را انتخاب کنید که هم به لحاظ آوایی زیبا باشد و هم این‌که نشاندهنده نوع فعالیت شما باشد و در واقع شما بتوانید در همان یک یا دو کلمه‌ای که به‌عنوان نام سایت و در دامنه‌تان از آن استفاده می‌کنید، خودتان را به‌گونه‌ای به مخاطب معرفی کنید که در ذهنش ثبت شود و ماندگار بماند. البته در این زمینه محدودیت‌هایی هم وجود دارد. مثلا خیلی از دامنه‌ها قبلا توسط افراد دیگر ثبت و خریداری شده است. بنابراین شما باید چندین گزینه را برای خود مدنظر بگیرید تا به مشکل نخورید.

 

پس از ثبت دامنه باید از یک متخصص برای طراحی سایت کمک بگیرید. فرادرس یکی از سایت‌هایی است که آموزش‌های خیلی مفیدی درباره اصول طراحی سایت در آن وجود دارد و می‌تواند به شما کمک کند تا پیش زمینه ذهنی داشته باشید و بدانید چه می‌خواهید بکنید.

 

یکی از رایج‌ترین انواع سایت‌هایی که نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرند سایت‌هایی هستند که با استفاده از وردپرس طراحی شده‌اند. ساده بودن کار با این سایت‌ها، طراحی مناسب، رعایت اصول سئو و دیگر موضوعات کلیدی در وردپرس سبب شده است خیلی‌ها طرفدار آن شوند. استفاده از ورد پرس باعث می‌شود هزینه شما برای طراحی سایت نیز بسیار کاهش پیدا کند. البته طبیعی است که هیچ الزامی برای استفاده از وردپرس وجود ندارد اما اگر دراین زمینه مبتدی هستید و اطلاعات و دانش لازم را ندارید همان بهتر که از وردپرس استفاده کنید که آموزش‌های مرتبط با آن نیز به زبان فارسی در دسترس عموم قرار دارد.

 

یادتان باشد طراحی سایت به معنی پایان کار نیست بلکه کار اصلی شما تازه از آن زمان شروع می‌شود. از آن پس شما باید بتوانید به روش‌های مختلف برای سایت خود مخاطب جذب کنید؛ کاری که شاید چندان هم ساده نباشد اما با کمی تلاش قطعا موفق می‌شوید. به شرط این‌که اصول اولیه را رعایت کنید.

 

یکی از مهم‌ترین اصول این است که همیشه سایت خود را با محتواهای تازه و جذاب به‌روز نگه دارید. شما باید محتوای اختصاصی خودتان را تولید کنید. این محتوا می‌تواند شامل هر چه که در نظر دارید باشد، از نوشتن متنی درباره یک محصول خاص تا اخبار روز و ... اما باید به گونه‌ای باشد که به نیازهای مخاطبان پاسخ بدهد و آنان را ترغیب کند باز هم به سایت شما مراجعه و مطالب آن را دنبال کنند. طبیعی است که داشتن عکس‌ها و ویدیوهای جذاب و منحصر به فرد به پرمخاطب شدن سایت شما کمک بسیاری خواهد کرد.

تبلیغات کلیکی راهی برای کسب درآمد از سایت

1-تبلیغات کلیکی و بنری روشی برای کسب درآمد از سایت

بعد از این‌که سایت شما طراحی شد و شما توانستید با تعداد مناسبی مطلب آن را به‌روز کنید در واقع گام اصلی را برای کسب درآمد برداشته‌اید. یکی از راه‌های ساده برای رسیدن به این هدف استفاده از تبلیغات است. امروزه کمی کار برای صاحبان سایت‌ها آسان شده و دیگر چندان نیازی نیست تیم بازاریابی برای آگهی‌های خود داشته باشند. شما می‌توانید از تبلیغات کلیکی بهره ببرید که یکی از شرکت‌های فعال در این زمینه کاپریلا است.

 

تبلیغات کلیکی به این صورت است که یک کد به شما داده می‌شود و شما آن کد را در سایت خود قرار می‌دهید. بعد از آن نمایش تبلیغات به صورت خودکار آغاز می‌شود. در این روش هر گاه مخاطبی روی یکی از تبلیغات کلیک کرد و وارد سایت موردنظر شد شما مبلغی را به‌عنوان واسطه دریافت می‌کنید. چون تبلیغات کلیکی بسیار متنوع هستند و انواع خدمات و کالاها و شرکت‌ها را در برمی‌گیرند در نتیجه مورد استقابل مخاطبان هم هستند و شما در واقع با کشاندن آنها با سایت خودتان باعث می‌شود مخاطبان روی آگهی‌ها کلیک کنند و به این ترتیب شما به درآمد برسید.

 

یکی دیگر از روش‌های تبلیغات برای سایت گرفتن بنرهای آگهی است. در این صورت شما می‌توانید مبلغی ثابت و مشخص را با آگهی‌دهنده توافق کنید و بنر او را برای مدتی معلوم در سایت خود جا بدهید.

 

راه‌های دیگر نیز برای کسب درآمد وجود دارد. مثلا شما می‌توانید از تبلیغات ویدیویی که اتفاقا بسیار موردپسند آگهی‌دهندگان و همچنین مخاطبان است، استفاده کنید.

با رپورتاژ آگهی کسب درآمد کنید

2-کسب درآمد از طریق رپورتاژ آگهی

یکی دیگر از روش‌های مناسب برای کسب درآمد از طریق سایت این است که شما رپورتاژ آگهی منتشر کنید. درواقع رپورتاژ آگهی نوعی آگهی متنی است. در این روش نه از بنر خبری هست و نه از تبلیغات کلیکی بلکه آگهی‌دهنده متنی را به عنوان معرفی خودش به شما می‌دهد و شما آن را منتشر می‌کنید. یکی از شرکت‌های فعال در این زمینه که می‌تواند برای شما رپورتاژ آگهی بگیرد و شما از طریق آن درآمد به دست بیاورید نشریلا است. در این شرکت هم رپورتاژ آگهی به صورت مستقیم به شما سفارش داده می‌شود و هم می‌توانید از روش دیگری به نام بررسی و معرفی استفاده کنید.

 

روش بررسی و معرفی به این صورت است که موضوعی به شما داده می‌شود و شما نیز درباره آن متنی را به سلیقه و قلم خودتان می‌نویسید و بابت نگارش و همچنین انتشار آن متن پول دریافت می‌کنید.

 

3-با پوش نوتیفیکیشن درآمد کسب کنید

شیوه‌های کسب درآمد از سایت این روزها خیلی متنوع شده و یکی دیگر از روش‌های استفاده از پوش نوتیفیکیشن است. به این صورت که شما با یکی از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات نوتیفیکیشن وارد همکاری می‌شود و کد مربوطه را در سایت خود قرار می‌دهید. در این صورت شما می‌توانید برای سایت خود عضوگیری کنید و سپس با ارسال آگهی به اعضا و مشترکان سایت شما مبلغی را دریافت خواهید کرد.

چگونه در دیجیتال مارکتینگ موفق باشیم

4-کسب درآمد با همکای در فروش

دیجیتال مارکتینگ دنیای وسیعی است که به همه امکان موفق شدن و کسب درآمد را می‌دهد اما به شرط این‌که اصولی و با روش صحیح پیش بروید. وقتی شما یک سایت مناسب داشته باشید نه تنها می‌توانید محصولات خودتان را به صورت اینترنتی بفروشید بلکه می‌توانید از طریق همکاری در فروش که در واقع نوعی بازاریابی اینترنتی است نیز کسب درآمد کنید. به این معنی که محصولات فروشگاه  های بزرگ را به اشکال مختلف تبلیغ و برای آنها بازاریابی کنید و از فروش هر محصول مبلغی را به عنوان پورسانت به دست بیاورید.

 

راه موفقیت در دیجیتال مارکتینگ

برای موفقیت در دیجیتال مارکتینگ باید بتوانید تمام اصول حرفه‌ای این کار را یاد بگیرید و گام به گام به مرحله اجرا بگذارید. به عنوان مثال شما باید کار با گوگل آنالیتیکس را بلد باشید و اصول سئو را بدانید تا بتوانید سایت خود را در گوگل به جایگاه و رتبه مناسبی برسانید.

 

یکی از بهترین سایت‌هایی که می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند فرادرس است. این سایت در واقع مرکزی است که اطلاعات و آموزش‌های متنوع و زیادی را از طراحی سایت تا آموزش دیجیتال مارکتینگ به صورت حرفه‌ای در اختیار شما قرار می‌دهد. فرادرس که در زمینه آموزش دروس دانشگاهی و آموزش آنلاین فعالیت می‌کند در هر مرحله‌ای می‌تواند راهنمای شما باشد و از اطلاعات مفید آن برای کسب درآمد بهره ببرید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.