2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
مرگ دختر جوان هنگام عکاسی از طبیعت

مرگ دختر جوان هنگام عکاسی از طبیعت

این دختر 27 ساله از ارتفاع حدود 30 متری سقوطط کرد و جان باخت.

دوات آنلاین -عکاسی از طبیعت زیبای شمال، بزرگترین عشق دختر عکاس تهرانی بود اما آخر قاتل جانش شد و او جمعه هفته پیش هنگام عکاسی از طبیعت در منطقه پستاله‌کوه شهرستان رودبار سقوط کرد و جان خود را از دست داد.

 

جام جم نوشت: حورا حسنی، دختر ۲۷ساله تهرانی عاشق طبیعت و کوه و عکسبرداری از آن بود. هر زمان‌که فرصت می‌کرد و به خانه دایی‌اش در منطقه رودبار می‌رفت، دوربین عکاسی‌اش را برمی‌داشت و عکاسی می‌کرد. هفته پیش همگی دوباره در خانه دایی دور هم جمع شدند.

 

عشق به طبیعت

عبدالرضا ملک‌پور، یکی از دوستان خانوادگی آنها درباره این حادثه به جام‌جم می‌گوید: «حورا عشق عجیبی به طبیعت داشت و از ۱۵سال پیش هر زمان به خانه دایی‌اش می‌آمد با دوربین‌اش عکاسی می‌کرد. صبح جمعه، پانزدهم مرداد، حدود ساعت۸صبح حورا دوربین‌اش را برداشت و به جنگل رفت. ساعاتی بعد، دایی‌اش که پزشک است با من تماس ‌گرفت و گفت خواهرزاده‌ام‌ گوشی‌اش را نبرده و از او بی‌خبریم و از من کمک خواست. من هم با خواهرزاده‌ام تماس‌گرفتم و موضوع را با او درمیان گذاشتم. مدتی بعد خواهرزاده‌ام به من زنگ زد و گفت کیف دوربین‌اش را پیدا کردیم. پس از کمی پیشروی، چکمه‌هایش را هم پیدا کردیم که یکی از چکمه‌ها در فاصله هفت، هشت متری و دیگری حدود ۲۰،۳۰متر آن طرف‌تر افتاده بود. ساعت۱۱صبح خواهرزاده‌ام‌ گفت جنازه‌ را پیدا کرده است. سپس با ۱۱۰ و هلال‌احمر رودبار تماس گرفتیم و آنها‌ را در جریان قرار دادیم.»

 

سقوط از ارتفاع

او ادامه می‌دهد: «دختر جوان از ارتفاع حدود ۳۰متری سقوط کرده بود. در مسیر سقوط ابتدا به شاخه درختی برخورد کرده و از سرعتش کم شده بود اما همچنان سقوط‌کرده و پس از سقوط، سرش از سمت راست به سنگ یا چوبی که در آن محدوده وجود داشت، برخورد کرده و جانش را از دست داده بود. دایی حورا به تصور اینکه او زنده است، تجهیزات پزشکی را آماده کرده بود اما خبر نداشت او فوت کرده است. حتی وقتی با من تماس می‌گرفت و از حال خواهرزاده‌اش می‌پرسید، دلم نمی‌آمد واقعیت را به او بگویم و می‌گفتم او زنده و بدنش گرم است. مدتی بعد ماموران آگاهی و بازپرس ویژه قتل نیز از راه رسیدند و پس از تایید مرگ، جنازه توسط عوامل محلی و نیروهای هلال‌احمر روی برانکارد و به پائین انتقال داده شد. همان موقع دایی حورا از فوت او باخبر شد.»

 

مهدی احدی، رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان رودبار نیز درباره این خبر به جام‌جم می‌گوید: «ساعت ۱۱صبح  خبر وقوع حادثه به عوامل ما اعلام شد. طبق اعلام بستگان فرد حادثه‌دیده او پس از خروج از خانه، گوشی‌اش را همراهش نبرده بود و به‌دلیل تاخیر در بازگشت به خانه از نیروهای هلال‌احمر درخواست کمک کردند؛ البته نیروهای محلی نیز از مدتی پیش جست‌وجو و کاوش را آغاز کرده بودند و پس از پیداشدن جسد و انجام ضوابط اولیه قضایی و قانونی، جسد از محل خارج و تحویل مراجع شد.»

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.