2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
رابطه پنهانی زن خیانتکار به جنایت منجر شد

رابطه پنهانی زن خیانتکار به جنایت منجر شد

شوهر زن جوان در جنایتی که همسرش و مرد غریبه در آن شریک هستند جان باخت و متهمان جسد او را دفن کردند.

دوات آنلاین -زن و مرد خطاکار که در جریان رابطه پنهانی مرتکب قتل شده‌اند در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شوند.

 

به نوشته روزنامه جوان، اوایل سال ۹۸، زن جوانی به اداره پلیس رفت و مأموران را از ناپدید شدن ناگهانی شوهرش باخبر کرد و گفت: «دو روز قبل در خانه مشغول کار بودم و قرار بود برای خرید با شوهرم بیرون برویم. ساعتی گذشت، اما شوهرم برای انجام کاری از خانه بیرون رفت و دیگر بازنگشت. هر جا به فکرم می‌رسید سراغش رفتم، اما از او خبری نیست و تلفن همراهش نیز خاموش است. نگرانم اتفاق بدی برای او افتاده باشد.»

 

با اعلام این مفقودی تحقیقات برای یافتن آن مرد آغاز شد، اما ردی از مرد ۴۲ ساله به نام کوروش به دست نیامد.

 

با گذشت چند ماه از حادثه سرانجام مأموران با بررسی تلفن همراه زن جوان که ژاله نام دارد دریافتند او با مردی غریبه به نام کیوان رابطه دارد؛ بنابراین ژاله مورد تحقیق قرار گرفت، اما رابطه با کیوان را انکار کرد و گفت آن مرد از بستگانش است و تماس و پیام آن‌ها به خاطر نسبت فامیلی است. بعد از این اظهارات، کیوان نیز مورد تحقیق قرار گرفت. او نیز رابطه با زن جوان را انکار کرد، اما در بازجویی‌های فنی لب به اعتراف گشود و با اقرار به رابطه پنهانی با ژاله به قتل کوروش هم اعتراف کرد.

 

مأموران پس از کشف جسد دفن شده در اطراف تهران، بقایای جسد را به پزشکی قانونی منتقل کردند و از متهم دوباره تحقیق کردند.

 

اعترافات متهم

متهم در شرح ماجرا گفت: «من و ژاله نسبت فامیلی دور داشتیم و یکدیگر را می‌شناختیم. چند سال قبل ژاله با کوروش ازدواج کرد، اما از زندگی با او راضی نبود. او این موضوع را با من مطرح کرد و در تماس‌هایی که با هم داشتم مدام درد دل می‌کرد. همین بهانه‌ای شد تا با او رابطه پنهانی داشته باشم. در این مدت او همچنان از بدرفتاری‌های شوهرش گلایه داشت به همین خاطر چند بار از او خواستم از شوهرش طلاق بگیرد، اما می‌گفت قصد جدایی ندارد و می‌خواهد به زندگی‌اش ادامه دهد.»

 

متهم ادامه داد: «در این مدت که با ژاله رابطه داشتم چند بار با هم بیرون رفته بودیم. آخرین بار شب حادثه بود که همراه دو نفر از دوستانم با ژاله برای تفریح به بیرون شهر رفتیم. در محلی که استراحت می‌کردیم مشروب خوردیم و مواد مخدر مصرف کردیم. ژاله در مصرف مواد زیاده‌روی کرد، به همین خاطر آخر شب او را مقابل خانه‌اش رساندم. وقتی از ماشین پیاده شد توان راه رفتن نداشت، طوری که نمی‌توانست روی پاهایش بایستد که دستش را گرفتم و به داخل خانه‌اش بردم.»

 

وی ادامه داد‌: «وقتی وارد خانه شدم ناگهان شوهر ژاله را دیدم که پشت سر ما در را باز کرد. کوروش با دیدن من شروع به فریاد کرد و می‌خواست به من حمله کند. از ترس پا به فرار گذاشتم، اما او مانع فرارم شد که با هم درگیر شدیم. به خاطر مصرف مشروب و مواد مخدر حال خوبی نداشتم که دست به چاقو شدم و او را کشتم. پس از این حادثه با کمک ژاله جسد کوروش را با ماشین به حاشیه شهر بردیم و دفن کردیم.»

 

با اعتراف قاتل، زن جوان بار دیگر تحت بازجویی قرار گرفت که به جرمش اقرار کرد و گفت در کشتن شوهرش و حمل جسد با متهم همکاری داشته است.

 

بدین‌ترتیب کیوان به اتهام مباشرت و ژاله به اتهام معاونت در قتل راهی زندان شدند و پرونده بعد از صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

 

در حالی که اولیای دم برای متهمان درخواست قصاص داده‌اند آن‌ها به زودی از سوی هیئت قضایی شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه خواهند شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.