2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
دختر 5 ساله؛ قربانی رابطه پنهانی مادر

دختر 5 ساله؛ قربانی رابطه پنهانی مادر

پلیس در تعقیب مردی است که متهم شده در پی رابطه پنهانی با زنی جوان دختر خردسال او را کشته است.

دوات آنلاین -مردی که متهم است بنیتا دختر پنج ساله را شکنجه داده و به قتل رسانده است، تحت تعقیب پلیس تهران قرار گرفت.

 

روزنامه جوان نوشت، صبح روز شنبه نهم اردیبهشت به مأموران کلانتری ۱۰۶ نامجو خبر رسید، دختر خردسالی در بیمارستان امام حسین (ع) به طرز مشکوکی فوت کرده است.

 

بررسی های پلیس نشان داد دختر پنج ساله به نام بنیتا که آثار سوختگی و کبودی روی دستها، پاها و قسمت های دیگر بدنش نمایان بوده به صورت بیهوش از شهر  پردیس به بیمارستان منتقل شده و ساعتی بعد به خاطر شدت جراحات فوت می کند.

 

مادر مقتول چه گفت

بدین ترتیب با اعلام این خبر قاضی محمد وهابی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در محل تحقیقات خود را آغاز کردند. مادر طفل گفت: «شوهرم معتاد بود و به همین خاطر از او جدا زندگی می کردم. مدتی در یکی از شهرهای شمالی بودم تا اینکه در شهر پردیس کار پیدا کردم و خانه ام را همراه دخترم به پردیس آوردم، البته شوهرم تنها در شهر پاکدشت زندگی می کند.

 

چند روز قبل از حادثه شوهرم با اصرار زیاد دخترم را پیش خودش برد تا اینکه شب مقابل خانه با پیکر نیمه جان دخترم جلوی در روبه رو شدم و الان از شوهرم به اتهام قتل شکایت دارم.»

 

پس از این ادعا مأموران شوهر وی را بازداشت کرده و مورد بازجویی قرار دادند، اما مرد جوان قتل دخترش را انکار کرد.

 

وی گفت: همسرم با پسر جوانی ارتباط دارد و می خواهد از من طلاق بگیرد و با او زندگی کند. پسر جوان به من گفته بود که دخترم مزاحم آنها است و می خواهند او را به مرکز نگهداری کودکان بسپارند و الان هم همسرم و آن مرد دخترم را به قتل رسانده اند.

 

بدین ترتیب مأموران تحقیقات خود را ادامه دادند تا اینکه دریافتند مادر دختر فوت شده با پسر جوانی ارتباط دارد. از سوی دیگر مأموران با تناقض گویی های زن جوان روبه رو شدند و مدارکی در خانه او کشف کردند که مشخص بود پسر جوان بر خلاف ادعای مادر دختر فوت شده به خانه او رفت و آمد داشته است.

 

همچنین مأموران مدرکی پیدا نکردند که نشان دهد زن جوان، دختر خردسالش را چند روز قبل از حادئه در اختیار پدرش قرار داده است در حالی که تحقیقات پلیس حکایت از آن دارد پس از قتل دختر خردسال پسر جوان به صورت ناگهانی ناپدید شده است.

 

بازپرس جنایی دستور بازداشت وی را صادر کرد تحقیقات درباره این حادثه برای روشن شدن زوایای پنهان آن وارد مرحله تازه ای شده است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.