2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
لینک دانلود قسمت 12 برنامه پیشگو با حضور محمدرضا غفاری

لینک دانلود قسمت 12 برنامه پیشگو با حضور محمدرضا غفاری

برنامه پیشگو با حضور محمدرضا غفاری را می توانید از طریق لینک های این مطلب به صورت قانونی و با مصرف اینترنت نیم بها دانلود کنید.

دوات آنلاین -محمدرضا غفاری بی شک یکی از ستاره های این روزها است؛ ستاره ای که بخشش عمده ای از درخشش را به خاطر بازی در نقش آریا در سریال ملکه گدایان به دست آورد. او مهمان پژمان جمشیدی در برنامه پیشگو بود و در قسمت 12 این برنامه گفت و گوی جالبی میان این دو هنرمند انجام شد که می توانید آن را از طریق لینک های این مطلب دانلود کنید.

محمدرضا غفاری در قسمت 12 برنامه پیشگو

دانلود قسمت 12 برنامه پیشگو

دانلود برنامه پیشگو با حضور محمدرضا غفاری با کیفیت 470

دانلود برنامه پیشگو با حضور محمدرضا غفاری با کیفیت 820

دانلود برنامه پیشگو با حضور محمدرضا غفاری با کیفیت 1080

 

محمدرضا غفاری، ستاره ای دوست داشتنی

حضور محمدرضا غفاری در برنامه پیشگو بسیار جالب است. غفاری که متولد ششم مهر سال 1364 است بازیگری از سال 1384 با فیلم رویای خیس پوران درخشنده شروع کرد. او تاکنون در 21 فیلم سینمایی بازی کرده و سابقه 4 سریال تلویزیونی را نیز در کارنامه اش دارد که آخرین آنها به نام دلدار بسیار پرببیننده شد و غفاری در آن مجموعه نقش اصلی را برعهده داشت.

 

اگرچه غفاری تا پیش از بازی در سریال ملکه گدایان چهره ای شناخته شده بود اما ایفای نقش آریا بر محبوبیت او بسیار افزود. ضمن این که این هنرمند نشان داد علاوه بر بازیگری در خوانندگی نیز بسیار کاربلد است. او اکنون یکی از ستاره های پرفروغ دنیای بازیگری است که همه دوست دارند درباره اش بیشتر بدانند و بشنوند.

پژمان جمشیدی در برنامه پیشگو

موفقیت برنامه پیشگو

شاید زمانی که خبر رسید قرار است پژمان جمشیدی یک برنامه گفت و گو محور را برای شبکه نمایش خانگی اجرا کند برخی ها فکر نمی کردند این برنامه بتواند به چنین موفقیتی دست یابد. جمشیدی تا پیش از این سابقه اجرا نداشت اما او نشان داده مرد انجام کارهای سخت و تجربه های تازه است و هر کاری را به بهترین شکل انجام می دهد. او روی صحنه بسیار مسلط است، آداب گفت و گو را می داند، شوخی هایش به موقع است و حرف های جدی اش به هنگام.

 

البته این فقط جمشیدی نیست که باعث موفقیت برنامه پیشگو شده است. نباید از این موضوع غافل شد که ایده چنین برنامه ای در نوع خودش تازه است. طراحی سوالات درست انجام می شود و در مجموع همه عوامل کار خود را خوب انجام می دهند تا ما برنامه ای را شاهد باشیم که از تماشایش لذت ببریم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.