2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
چه کار کنیم قورمه سبزی روغن بیندازد

چه کار کنیم قورمه سبزی روغن بیندازد

با ترفندهای خرد و سرخ کرد سبزی و روش روغن انداختن آن بیشتر آشنا شوید.

دوات آنلاین -خورش قورمه سبزی بی تردید دوست داشتنی‌ترین غذای ایرانی است و هر کس بتواند این خورش را به خوبی تهیه کند یک آشپز حرفه ای محسوب می شود .

 

روش خرد کردن سبزی

خراسان نوشت: بر عکس آش و کوکو که احتیاجی نیست سبزی خیلی خرد شود، برای خورش قرمه سبزی، باید حتما سبزی را بسیار ریز خرد کرد. سبزی هایی که درشت خرد شده باشد، حتی با مدت زمان پخت طولانی هم درست جا نمی افتد و در نتیجه خورش شما به روغن

 

 نمی افتد. چنان چه از دستگاه سبزی خرد کن استفاده می کنید، حتما دو بار سبزی را خرد کنید. اگر هم از چاقو استفاده می کنید، خیلی با حوصله این کار را انجام دهید. حتما از چاقوی تیز استفاده کنید، چون سبزی باید خرد شود نه این‌که له شود.

 

آشپزی: خورشت قیمه رستورانی را چه طور در خانه درست کنیم

 

شیوه سرخ کردن سبزی

سرخ کردن سبزی یکی از نکاتی است که در  جا افتادن خورش قورمه سبزی کمک بسیاری می کند. هر چه سبزی خورشتی را بیشتر تفت دهید در آخر خورش سیاه تر و پر روغن تری خواهید داشت. البته این کار سبب می شود که خواص سبزی ها از بین برود بنابراین این کار را انجام ندهید بهتر است.

ترفندهایی برای روغن انداختن قورمه سبزی

روغن انداختن قورمه سبزی با یخ

چنان‌چه پس از پخته شدن مواد، خورش شما جا افتاده به نظر نیامد و آن چیزی که مدنظر شماست نبود و قورمه سبزی به اندازه کافی روغن نینداخته بود، چند قالب کوچک یخ به خورش تان اضافه کنید. این  کار سبب می شود که خورش روغن بیندازد و کاملا جا افتاده به نظر  برسد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.