2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
معرفی کامل فیلم مدیترانه؛ خلاصه داستان و بازیگران

معرفی کامل فیلم مدیترانه؛ خلاصه داستان و بازیگران

موضوع فیلم مدیترانه چیست؟ کارگردان آن کیست و قبلا چه فیلم هایی ساخته است؟ کدام بازیگران در مدیترانه حضور دارند.

دوات آنلاین -فیلم مدیترانه به کارگردانی هادی حاجتمند و تولید سال 1397 نگاهی به وقایع روز جامعه دارد و فیلمی در خور توجه است که تماشای حداقل یک بار آن می تواند مفید و جذاب باشد.

 

هادی حاجتمند قبل از این که فیلم مدیترانه را بسازد در سال 1395 فیلم اشنوگل را به صورت مشترک با علی سلیمانی کارگردانی کرده بود. در اشنوگل یونس به عنوان فرمانده گردان غواصان سه شب قبل از عملیات در حالی که در صدد حفر تونلی در منطقه عملیاتی بوده، مفقودالاثر شده است. حالا پس از سی سال اطلاعاتی به دست می آید که نشان می دهد احتمالا یونس زنده است و در آن زمان به واسطه منافقین قرارگاه اشرف با دشمن همکاری کرده…

 

در ساخته اول حاجتمند برزو ارجمند، مرحوم ماه چهره خلیلی، کاوه سماک باشی، رحیم نوروزی، ماشاالله شاهمرادی زاده و آزیتا ترکاشوند بازی می کردند.

داستان فیلم مدیترانه چیست

خلاصه داستان فیلم مدیترانه

در خلاصه داستان رسمی این فیلم آمده است: یعنی میشه یه بارم که شده از دل یه فاجعه یه نفر زنده بیرون بیاد و آخر قصه رو تعریف کنه؟...

 

فیلم مدیترانهدرون مایه اجتماعی داشته و به زندگی زوج عاشقی می پردازد که درگیر معضلات و ماجراهای مختلفی می شوند...

 

رشید حاجتمند، تهیه کننده با اشاره به اینکه مدیترانه روایت زنانه و اجتماعی از مقاومت یک زن تا پای رسیدن به هدف انسانی‌اش است، بیان کرد: دلیل ساخت فیلم ما، نمایش جلوه انسانی از جریان مقاومت است.

کدام بازیگران در فیلم مدیترانه حضور دارند

بازیگران فیلم مدیترانه

مهراوه شریفی نیا، پوریا پورسرخ، بهرنگ علوی، قاسم زارع، سبا سلیمانی، علیرضا اسحاقی، محمد الهی حصاری، سعید توکلی و علیرضا رواندل در این فیلم بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.