2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
بیوگرافی آیدا ماهیانی بازیگر نقش باربارا کوالسکا زن لهستانی در سریال خاتون

بیوگرافی آیدا ماهیانی بازیگر نقش باربارا کوالسکا زن لهستانی در سریال خاتون

آیدا ماهیانی را از سینما می شناسیم او حالا در سریال خاتون نقش باربارا را برعهده گرفته است. زندگینامه او را بخوانید.

دوات آنلاین -سریال خاتون مجموعه پربازیگری است و یکی از این بازیگران آیدا ماهیانی است که نقش زنی لهستانی به نام باربارا کوالسکا را بازی می کند. بیوگرافی این بانوی هنرمند در ادامه آمده است.

 آیدا ماهیانی بازیگر نقش باربارا کوالسکا زن لهستانی در سریال خاتون

ورود پرقدرت آیدا ماهیانی به سینما

آیدا ماهیانی در همان شروع بازیگری حرفه ای و وورد به سینما بسیار پرقدرت و توانمند ظاهر شد. او در سال 1395 در فیلم ارادتمند؛ نازنین، بهاره، تینا ساخته عبدالرضا کاهانی بازی کرد.

 

این فیلم داستان زندگی سه دختر با تفکرات متفاوتاست که هر سه به خاطر نداشتن شرایط ازدواج ناراحت هستند و به همین دلیل می خواهند از مردان انتقام بگیرند. آیدا ماهیانی نقش یکی از این زنان به نام نازنین را بازی کرده است. دو زن دیگر مهناز فشار و طناز طباطابیی هستند.

 

ایفای نقش اصلی در فیلمی به کارگدانی یک کارگردان کاربلد و صاحب سبک سبب شد ماهیانی از همان ابتدا دیده شود و مورد توجه فرار بگیرد. او سه سال بعد در یک فیلم کمدی بازی کرد. جوجه تیغی ساخته مستانه مهاجر داستان زندگی جوانی را نشان می دهد که پیشنهادی عجیب، گذشته و آینده‌‌ او را تحت تاثیر قرار می‌دهد. حامد کمیلی، پانته آ پناهی ها، هادی کاظمی، آناهیتا درگاهی، هومن برق نورد، پژمان بازغی، نازنین بیاتی، هادی عطایی فر، مهتاب ثروتی، صحرا اسدالهی، آرزو نبوت، نگار فروزنده، امید روحانی، مهراب قاسم خانی و نوشین تبریزی بازیگران دیگر این فیلم هستند.

 آیدا ماهیانی بازیگر نقش باربارا کوالسکا زن لهستانی در سریال خاتون

بازی در نقش باربارا در سریال خاتون

سریال خاتون یک سریال تاریخی به کارگردانی تینا پاکروان است که وقایع ایران در سال 1320 و دوران اشغال ایران توسط متفقین را بازگو می کند.

 

در بهار سال ۱۳۲۱ تعداد بسیاری از زنان، دختران، کودکان و کمتر مردان مسن و بیمار لهستانی از اردوگاه های سیبری بنا به توافقی به ایران در حال اشغال متفقین منتقل شدند. باربارا کوالسکا یکی از این زنان است.

 

بازی در نقش این زن لهستانی اولین تجربه آیدا ماهیانی در شبکه نمایش خانگی است. ضمن این که او پیش از این در هیچ کار تاریخی حضور نداشت و بازی در سریال را هم نیازموده بود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.