2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
بیوگرافی زین العابدین تقی پور بازیگر نقش سعید کاظمی در سریال وضعیت زرد

بیوگرافی زین العابدین تقی پور بازیگر نقش سعید کاظمی در سریال وضعیت زرد

با زندگینامه زین العابدین تقی پور که در سریال وضعیت زرد نقش سعید را بازی کرده است آشنا شوید.

دوات آنلاین -زین العابدین تقی پور بازیگر جوانی است که در سریال وضعیت زرد نقش سعید کاظمی را برعهده گرفته تا حضور در یک مجموعه طنز را تجربه کند. بیوگرافی او را بخوانید.

 

بازیگری حرفه ای زین العابدین تقی پور با فیلم منطقه پرواز ممنوع

زین العابدین تقی پور بازیگری حرفه ای را در سینما با فیلم منطقه پرواز ممنوع شروع کرد. این فیلم که برای کودک و نوجوان ساخته شده بسیار مورد توجه قرار گرفت.

 

در این فیلم که امیر داسارگر آن را در سال 1397 ساخت سه نوجوان در حین آماده‌ شدن برای مسابقه ساخت پهپاد، با پیدا شدن یک یوزپلنگ در حوالی محل زندگی‌شان، وارد مسائل و درگیری‌های مختلف و مهیجی می‌شوند.

 

تقی پور در این فیلم علاوه بر این که خودش بازی کرد وظیفه بازیگردانی را نیز برعهده داشت.

 

تقی پور همچنین سابقه اجرا هم دارد و مجری برنامه مهمات بوده است. این برنامه به دفاع مقدس از جنبه‌های گوناگون سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی از نظر نسل چهارم انقلاب می پرداخت و رویکردی تحلیلی داشت.

 

تقی پور همچنین سابقه کارگردانی هم دارد. او فیلم کوتاه «سورپرایز» را به تهیه کنندگی مقداد اموری با موضوع کرونا ساخته است.

 

بازی در نقش سعید کاظمی در سریال وضعیت زرد

فیلم منطقه پرواز ممنوع را حامد بامروت نژاد تهیه کرده بود و او وقتی تصمیم گرفت سریال طنز وضعیت زرد را بسازد بار دیگر از  زین العابدین تقی پور دعوت به همکاری کرد تا نقش سعید کاظمی را برعهده بگیرد.

 

سعید در این سریال دانشمند هسته ای است که از کارش اخراج شده و اتفاقاتی برای او رخ می دهد. این مجموعه اولین تجربه سریالی زین العابدین تقی پور است و البته اولین تجربه کمدی او هم محسوب می شود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.