2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
بیوگرافی شادی مختاری بازیگر نقش صحرا در سریال جزیره

بیوگرافی شادی مختاری بازیگر نقش صحرا در سریال جزیره

شادی مختاری بازیگر جوانی است که در سریال جزیره نقش صحرا را برعهده دارد. با زندگینامه او آشنا شوید.

دوات آنلاین -شادی مختاری قبل از این که در سریال جزیره نقش صحرا را برعهده بگیرد تجربه حضور در سینما و تلویزیون را داشت. بیوگرافی این بانوی هنرمند را بخوانید.

 

شادی مختاری بازیگری را چگونه آغاز کرد

شادی مختاری که متولد 18 فروردین سال 1373 است در دانشگاه در رشته هنر و بازیگری تحصیل نکرده بلکه علوم ارتباطات اجتماعی خوانده اما در  کلاس های آزاد بازیگری ثبت نام کرد و مدت طولانی آموزش دید تا این که در نهایت روی صحنه تئاتر رفت و در کنار آن فیلم کوتاه را هم تجربه کرد.

 

همین تجارب راه را برای پیشرفت مختاری باز و هموارتر کرد و او در سال 1379 در فیلم هفت و نیم به کارگردانی نوید محمودی به ایفای نقش پرداخت. در این فیلم زندگی هفت دختر افغانی و ایرانی در هفت اپیزود به صورت سکانس پلان روایت می‌شود؛ «هفت و نیم» قصه دخترانی است که جمعه شب مراسم عروسی آنها برگزار شود اما هر کدام از آنها به نوعی درگیر مسئله‌ای هستند.

 

البته مختاری قبل از حضور در این فیلم یک تجربه دیگر از کار با نوید محمودی داشت و در سال 96 در سریال سایه بان بازی کرده بود.

شادی مختاری بازیگر نقش صحرا در سریال جزیره

بازی شادی مختاری در سریال دلدار

مختاری که قبلا دو بار با نوید و برادرش جمشید محمودی کار کرده بود در سال 1398 در سریال دلدار ساخته این دو برادر بازی کرد. اگر یادتان باشد در این مجموعه محمدرضا غفاری در نقش آرش بازی می کرد که ناخواسته مرتکب قتل می شود و بعد سعی می کند با نزدیک شدن به پدر مقتول و کمک به او خطایش را جبران کند. او در نهایت دستگیر می شود اما پدر مقتول اعلام گذشت می کند.

 

مختاری در این سریال نقش ندا را برعهده داشت و بازی او در این سریال که در ماه مبارک رمضان پخش شد به چشم آمد و به شناخته شدن بیشتر او کمک کرد.

شادی مختاری بازیگر نقش صحرا در سریال جزیره

بازی در نقش صحرا در سریال جزیره

شادی مختاری این بار در سریالی ساخته سیروس مقدم بازی می کند. این سریال و نقش صحرا در واقع از چند جهت برای او تجربه تازه است. نخست این که کارگردانی غیر از برادران محمودی آن سوی دوربین قرار دارد و دوم این که این مجموعه برای شبکه نمایش خانگی ساخته می شود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.