2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
ترشی کلم قرمز فوری؛ طرز تهیه کامل

ترشی کلم قرمز فوری؛ طرز تهیه کامل

برای تهیه ترشی کلم قرمز فوری دستور تهیه را که در این مطلب آمده است رعایت کنید.

دوات آنلاین -ترشی کلم یکی از پرطرفدارترین انواع ترشی است که هم برای سفره خودمان مناسب است و هم می توانیم آن را در میز غذای مهمانان قرار بدهیم. رنگ و طعم فوق العاده این ترشی در ذهن مهمانان تان می ماند اما مشکل اینجا است که معمولا برای تهیه انواع ترشی باید وقت زیادی بگذاریم. پس راه حل تهیه فوری آن چیست؟

 

اگر منظورتان از فوری این است که ترشی کلم در چند ساعت درست شود چنین چیزی امکان ندارد اما با روشی که در ادامه آمده است می توانید آن را سریع تر آماده کنید.

فوت و فن و طرز تهیه فوری ترشی کلم قرمز را یاد بگیرید

ترشی کلم قرمز را چطور درست کنیم

قبل از هر چیز به کلمی که می خرید توجه کنید. حتما تازه باشد. کلم نصفه هم به هیچ وجه نخرید و یادتان باشد وقتی کلم را خریدید سریع باید دست به کار شوید. اگر آن موقع وقت ندارید حتما کلم را در نایلون بگذارید و بعد در یخچال قرار بدهید.

 

بیشتر بخوانید: ترشی هفت بیجار خانگی را چه طور درست کنیم

 

وقتی خواستید دست به کار شوید تازه آن موقع زمان شستن کلم ها است و قبل از آن نباید این کار را انجام بدهید. پس کلم را خوب بشویید و آن را در اندازه های دلخواه تان برش بدهید و به آن نمک بزنید. یادتان باشد نمک باید کامل به خورد کلم برود وگرنه فایده ای ندارد و ترشی شما مزه خوبی نخواهد داشت.

 

نکته مهم بعدی ظرف مناسب است. گاهی دیده شده افرادی کلم ها را در ظرف پلاستیکی می گذارند که این اصلا درست نیست و حتما باید از ظرف شیشه ای استفاده کنید.

 

وقتی کلم قرمزها را در ظرف شیشه ای ریختید روی آن را از سرکه پر کنید. بعضی ها دوست دارند از سرکه سیب استفاده کنند که خوش طعم تر است اما الزامی نیست.

 

نکته ای که در این مرحله باید به آن توجه کنید این است که همه کلم ها در سرکه غرق شوند و بیرون از آن نماند.

 

از دست ندهید: انواع ترشی و شور و زیتون با تخفیفات ویژه

 

حالا اینجا یک نکته باقی می ماند. بعضی ها دوست ندارند محصول شان خیلی ترش شود. اگر شما هم جزو این دسته افراد هستید می توانید کمی شکر اضافه کنید.

 

بعضی ها هم دوست دارند کمی فلفل به ترشی اضافه کنند اما حواس تان باشد در این کار زیاده روی نکنید چون آن وقت طعم خود کلم از بین می رود.

 

در نهایت ظرف را کناری بگذارید و منتظر بمانید تا ترشی شما آماده شود. یادتان باشد این ترذشی را هم می توانید کنار غذا سرو کنید و هم ین که آن را داخل سالاد بریزید.

 

یادتان باشد ترشی کلم قرمز را برای مدت طولانی نمی توان نگه داشت. پس هر دفعه آن را به مقدار کم درست و فوری مصرف کنید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.