2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
معرفی کامل فیلم سیا ه باز؛ خلاصه داستان و بازیگران

معرفی کامل فیلم سیا ه باز؛ خلاصه داستان و بازیگران

موضوع فیلم سیاه باز چیست و کدام بازیگران در آن حضور دارند؟ آن را ببینیم یا نه؟ می توانید اطلاعات لازم در این باره را در این مطلب کسب کنید.

دوات آنلاین -فیلم سیاه باز فیلمی با موضوع اجتماعی است که می تواند ذهن مخاطب را درگیر کند. در این فیلم درباره موضوعی صحبت می شود که این روزها خیلی درگیر آن هستند.

 

سیاه باز را حمید همتی کارگردانی کرده  و این فیلم نخستین تجربه او در مقام کارگردان محسوب می شود. همتی که متولد سال 1357 است  در رشته فیلمسازی درس خواند سالها به عنوان دستیار کارگردان و برنامه ریز فعالیت داشته و در نهایت تصمیم گرفته فیلم خودش را بسازد.

موضوع فیلم سیاه باز چیست

موضوع فیلم سیاه باز

یکی از مشکلاتی که در سینمای ایران دیده می شود این است که گاه فیلم ها نسبت به وقایع و اتفاقات جاری در جامعه چندان توجهی نشان نمی دهند و یا این که واکنش ها خیلی دیر هنگام است اما  سیاه باز سراغ موضوع روز رفته است؛ فیلمی اجتماعی که به موضوع بیت کوین می پردازد.

 

بیت کوین که نوعی ارز دیجیتال است این روزها ذهن خیلی ها را مشغول کرده و عده زیادی در این زمینه سرمایه گذاری کرده اند تا بلکه به سود دست یابند. در این میان نوسانات قیمتی گاه سرمایه ها را به خطر می اندازد. از طرفی دیگر بعضی نیز به دنبال استخراج بیت کوین هستند و به همین دلیل سراغ دستگاه های ماینر می روند که برق زیادی مصرف می کنند به همین سبب است که در ماجرای قطع برق باز هم پای بیت کوین در میان است. در مجموع این ارز دیجیتال این روزها روی بورس و نقل محافل است و پرداختن به آن در یک فیلم سینمایی می تواند جالب توجه باشد.

کدام بازیگران در فیلم سیاه باز حضور دارند

بازیگران فیلم سیاه باز

سام قریبیان، افسانه بایگان، شاهد احمدلو، مهدی کوشکی، المیرا دهقانی، علی رهبری، حامد بیسادی، آتیلا پسیانی، مصطفی حبیبی منش، نوید کوه فلاح، پیمان صفا و صدیقه تقی زاده در این فیلم بازی کرده اند.

 

حضور بازیگران نامدار و مطرح این نوید را می دهد که با فیلمی خوب مواجه باشیم. هیچ یک بازیگران اصلی این فیلم نیاز به معرفی ندارند. سام قریبیان را اخیرا در سریال کلبه ای در مه در نقش برزوخان دیده ایم و المیرا دهقانی نیز با بازی در نقش یاسمن در سریال لحظه گرگ و میش به شهرت زیادی رسید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.