2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
معرفی کامل فیلم تکخال، خلاصه داستان و بازیگران

معرفی کامل فیلم تکخال، خلاصه داستان و بازیگران

همه آنچه درباره فیلم تکخال باید بدانید، از خلاصه داستان تا بازیگران در این مطلب گردآوری شده است.

دوات آنلاین -فیلم تکخال یک کمدی موزیکال با داستانی جذاب و مفرح است که تماشا آن ساعت خوشی را برای شما رقم خواهد زد. این فیلم را مجید مافی کارگردانی کرده و در واقع اولین تجربه فیلم بلند سینمایی او است.

فیلم تکخال یک کمدی موزیکال است

تهیه کننده فیلم تکخال محمدحسین فرح بخش است که در تهیه کنندگی و کارگردانی فیلم های کمدی متبحر نشان داده است. زن ها فرشته اند 2، ایکس لارج، خالتور، دشمن زن و آس و پاس از جمله کارهایی است که فرح بخش تهیه کرده است.

خلاصه داستان فیلم تکخال را بخوانید

خلاصه داستان فیلم تکخال

فیلم تکخال که یک ساعت و 25 دقیقه است فیلمی پرحادثه و خانوادگی است. در این کمدی موزیکال ما شاهد هستیم مردی در میان تعداد زیادی از زنان جوان گرفتار می شود. او می خواهد رفتار درستی داشته باشد و در مسیر صحیح پیش برود و برای این کار به خویشتن داری زیادی نیاز دارد اما اوضاع کمی پیچیده است و در شرایطی که بسترهای منفی فراهم است درستکار بودن چندان کار ساده ای نیست و همین امر مرد جوان را با مشکلات عدیده ای مواجه می کند.

با بازیگران فیلم تکخال آشنا شوید

بازیگران فیلم تکخال

فیلم تکخال از حضور بازیگران مطرح و شناخته شده بهره می برد. پوریا پورسرخ، سحر قریشی، شبنم قلی‌خانی، امیر کربلایی‌زاده، مریم قجر، الهام عقیلی و یوسف تیموری در این فیلم بازی کرده اند.

 

پورسرخ را قبل از فیلم تکخال در فیلم چشم و گوش بسته به کارگردانی فرزاد موتمن دیده بودیم که آن هم کمدی بود البته پورسرخ در سال 99 غیر از تکخال در فیلم دیگری به نام عروس خیابان فرشته به کارگردانی مهدی خسروی نیز بازی کرده است.

 

سحر قریشی که زمانی بازیگری بسیار پرکار بود چند سالی است کمتر بر پرده سینما ظاهر می شود. او در سال 99 در فیلم زن ها فرشته اند 2 بازی کرد که مورد توجه قرار گرفت و در فیلم تکخال نیز حضور داشت.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
پارسا نوری 1400/12/23
کاملا بد

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.