2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
جراح قلابی در تهران 60 عمل زیبایی انجام داد

جراح قلابی در تهران 60 عمل زیبایی انجام داد

در تحقیقات پلیسی مشخص شد جراح قلابی 3 سابقه کیفری درخصوص جعل و کلاهبرداری دارد و تا کنون ۶۰ عمل جراحی انجام داده است.

دوات آنلاین -رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری پزشکی قلابی که با مدرک دکترای مدیریت 60 عمل جراحی زیبایی انجام داده بود، خبر داد و گفت: در این رابطه همدست متهم نیز دستگیر و تعدادی مهرهای جعلی از مخفیگاه متهم کشف شد.

 

سردار علیرضا لطفی در تشریح این خبر بیان داشت: از اوایل خرداد امسال 4 پرونده مشابه در پلیس آگاهی تهران با موضوع پزشکی قلابی طرح و بررسی موضوع در اختیار تیمی از کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

 

وی عنوان کرد: طبق اظهارات شاکیان  که چند خانم و آقا بودند، مردی به نام اشکان با جعل عنوان پزشکی،  خود را به مراجعه کنندگان یک کلینیک متخصص ارولوژی معرفی و با  جراحی پلاستیک گوش و بینی و  کاشت مو و ابرو منجر به خونریزی نامتعارف و شدید در محل جراحی می شده است.

 

رئیس پلیس آگاهی تهران با اشاره به اینکه کارآگاهان پایگاه یکم این پلیس کلینیک متهم  را تحت مراقبت قرار دادند، ابراز داشت:  پس از هماهنگی های قضائی متهم که قصد جراحی بیماری را در محل کلینیکش  داشت، بازداشت شد.

 

وی عنوان کرد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد جراح قلابی 3 سابقه کیفری درخصوص جعل و کلاهبرداری دارد و تا کنون ۶۰ عمل جراحی انجام داده است.

 

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه متهم 34 ساله دارای مدرک دکترای مدیریت بوده و از سال گذشته جراحی هایش را در منطقه مرزداران آغاز کرده است، افزود: در ادامه بررسی های پلیسی همدست متهم نیز شناسایی و دستگیر شد.

 

سردار لطفی اضافه کرد:  در بازرسی از کلینک متهم  ۹۴ مهر قلابی مربوط به  دانشگاه شهید بهشتی، قوه قضاییه نظام پزشکی ...و یک قبضه اسلحه و 8 تیر جنگی کشف شد.

 

به گفته سردار لطفی تحقیقات از سوی کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی برای کشف جزئیات پرونده  ادامه دارد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.