2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
سن مناسب برای جراحی زیبایی چند سالگی است

سن مناسب برای جراحی زیبایی چند سالگی است

بعد از عمل زیبایی بینی ، لیپوساکشن و پروتز سینه شایع‌ترین عمل‌های زیبایی در ایران هستند.

دوات آنلاین-جراحی زیبایی از آن دست عمل‌هایی است که متخصصان به جز موارد خاص و نادر به هیچ وجه آن را توصیه نمی‌کنند اما در هر صورت اگر قصد انجام عکل زیبایی داشتید باید بدانید سن مناسب برای این عمل چند سالگی است.

 

دکتر کوروش قنبرزاده، فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی گفت: هر چند آمار دقیق در مورد انجام جراحی‌های بینی در کشور وجود ندارد، ولی شایع ترین عمل زیبایی در ایران محسوب می‌شود؛ در حالی که در کشورهای دیگر عمل‌های زیبایی همچون لیپوساکشن و پروتز سینه در صدر جراحی زیبایی است.

 

این  متخصص خاطرنشان کرد: هر عمل جراحی می‌تواند با عوارض و خطراتی همراه باشد که در عمل رینوپلاستی یا جراحی بینی، ورم، کبودی و اسکار جای عمل می‌تواند از عوارض احتمالی باشد و در موارد کمتر خونریزی و مشکلات تنفسی نیز ممکن است بروز یابد. ولی به طور کلی شایع‌ترین عارضه جراحی بینی عدم رضایت بیمار از نتیجه زیبایی است.

 

قنبرزاده در مورد حداکثر و حداقل سن لازم برای جراحی بینی خاطرنشان کرد: کمترین سن برای این جراحی در زنان بیش از ۱۶ سال و برای مردان بیش از ۱۸ سال است. حداکثر سن نیز برای این عمل وجود ندارد و افراد سالمند نیز می‌توانند به شرط اینکه بیهوشی عمومی برای آنها خطری نداشته باشد، کاندیدای جراحی رینوپلاستی شوند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.