2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
چرا فیروز کریمی در فصل سوم مسابقه ستاره ساز نیست

چرا فیروز کریمی در فصل سوم مسابقه ستاره ساز نیست

فیروز کریمی در فصل جدید برنامه ستاره ساز حضور ندارد و وحید شمسایی جایگزین او شده است. دلیل این اتفاق چیست؟

دوات آنلاین -برنامه استعدادیابی ستاره ساز حسابی جای خودش را در میان علاقه مندان به فوتبال که تعدادشان هم کم نیست باز کرده است. این مسابقه واقعا جذاب و هیجان انگیز است و آنچه این برنامه را تماشایی تر می کند داوران آن است. فیروز کریمی در فصل های گذشته لحظات جذابی را به وجود می آورد اما درفصل 3 حضور ندارد.

 

جای خالی فیروز کریمی

فیروز کریمی و خداداد عزیزی وقتی در برنامه خندوانه حاضر شدند از ادامه یافتن مسابقه ستاره ساز صحبت کردند و درباره اثرات مثبت این برنامه و هدف ها و آینده ای که برای آن متصور هستند سخن گفتند. همه اینها حکایت از آن داشت که این دو نفر در کنار سیروس دین محمدی و رضا شاهرودی بار دیگر در جایگاه دارو و مربی می نشینند و یاران خود را هدایت می کنند اما این اتافق نیفتاد و جای فیروز خان در فصل سوم ستاره ساز خالی است.

 

در این فصل خداداد عزیزی، سیروس دین محمدی و رضا شاهرودی همچنان حضور دارند و به جای کریمی، وحید شمسایی را می بینیم اما به احتمال زیاد دل مان برای کل کل های فیروز خان، داد و فریادهایش و نکته سنجی هایش تنگ خواهد شد البته او در خندوانه گفته بود خیلی از این کل کل ها و جر و بحث ها صوری است و سازندگان برنامه از آنها می خواهند مسابقه را داغ تر و جذاب تر کنند.

دلیل این که فیروز کریمی در فصل جدید ستاره ساز حضور ندارد چیست

دلیل غیبت فیروز کریمی در فصل 3 ستاره ساز

فیروز کریمی با سازندگان ستاره ساز دچار اختلاف نشده است دلیل نبود او این است که چون مربی گری تیم تراکتور را برعهده گرفت طبیعتا نمی توانست در این مسابقه استعدادیابی حضور داشته باشد و برای ان وقت بگذارد.

 

فصل سوم ستاره ساز در 45 قسمت ساخته شده و شاید کریمی در فصل های بعدی دوباره به این مسابقه برگردد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.