2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
معرفی کامل سریال کره ای سیگنال؛ خلاصه داستان و تعداد قسمت ها

معرفی کامل سریال کره ای سیگنال؛ خلاصه داستان و تعداد قسمت ها

کارآگاهی از زمان گذشته با افسر پلیس در زمان حال در ارتباط است. این موضوع سریال کره ای سیگنال است که می توانید در این مطلب درباره آن بیشتر بخوانید.

دوات آنلاین -سریال سیگنال یک سریال جنایی – تخیلی کره ای است که می تواند شما را پای تلویزیون میخکوب کند و از تماشا آن لذت ببرید. اطلاعات کامل درباره این مجموعه را در ادامه بخوانید.

عکسی از سریال سیگنال

خلاصه داستان سریال سیگنال

کارآگاه پارک هائه یونگ در سال ۲۰۱۵ میلادی موظف شده یک پرونده آدم ربایی را پیگیری کند. همه چیز در ابتدا خوب به نظر می رسد و ظاهرا تحقیقات با موفقیت پیش می رود اما ناگهان جنازه فرد ربوده شده پیدا و معما پیچیده تر می شود. در این میان کارآگاه جوان از طریق یک بی سیم  با کارآگاه  لی جائه هان در ارتباط است و درباره این پرونده با او صبحت می کند البته  کارآگاه  لی جائه هان  فردی از زمان گذشته و مربوط به سال 1989 است که توانسته با زمان حال ارتباط برقرار کند.

عکسی از سریال سیگنال

سریال سیگنال چند قسمت است

سریال کره ای سیگنال در سال 2016 تولید شده و فقط یک فصل دارد. این سریال که وارد شبکه نمایش خانگی ایران نیز شده 16 قسمت دارد.

 

معرفی: خلاصه داستان سریال کره ای وینچنزو

 

سیگنال در آی ام دی بی نمره خوب 8.6 را به دست آورده و علاوه بر این توانسته جوایز مطرحی را نیز کسب کند.

عکسی از سریال سیگنال

بازیگران سریال سیگنال

غیر از چو جین وونگ سایر بازیگران این سریال کره ای چندان معروف نیستند. اسامی آنها به این شرح است: لی جیهون، کیم های-سو، ، هیون-سونگ جانگ، کیم وون-هائه، سون هیون-جو ، سئوک-یونگ جیونگ و لی سانگ-یئوب.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.