2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
سریال وینچنزو چند قسمت است + خلاصه داستان

سریال وینچنزو چند قسمت است + خلاصه داستان

همه اطلاعاتی را که درباره سریال کره ای وینچنزو لازم است بدانید در این مطلب مطالعه کنید.

دوات آنلاین -سریال وینچنزو یک سریال کره ای است که در آن هم با مافیا سر و کار داریم و هم عاشقانه است و هم کمدی. در مجموع این سریال از جمله مجموعه های دیدنی محسوب می شود که جوایز متعددی نیز به دست آورده است.

عکسی از سریال وینچنزو

خلاصه داستان سریال وینچنزو

نام واقعی وینچنزو پارک جو هیونگ است. او زمانی که 8 سال داشت توسط خانواده کاسانو به فرزندخواندگی گرفته شد و همراه آنها به کشور ایتالیا رفت تا زندگی تازه ای را شروع کند. وینچنزو در ایتالیا درس می خواند و وکیل می شود اما نه وکیلی که از حق و عدالت دفاع کند بلکه او به استخدام یک گروه مافیایی در می آید.

 

مدتی بعد مشکلاتی در این باند به وجود می آید و وینچنزو تصمیم می گیرد همدستانش را ترک کند و به کره جنوبی برگردد. هدف او از بازگشت به کرده به دست آوردن ثروتی است که صاحب آن فوت شه است.

 

پیشنهاد: فیلم و سریال کره ای دوبله فارسی چی ببینیم

 

او تصمیمش را اجرا می کند و بار دیگر زندگی اش دستخوش تحول می شود. او در کره با زنی به نام هونگ چا یانگ که یک وکیل پرتلاش است آشنا و به او علاقه مند می شود.

عکسی از سریال وینچنزو

سریال وینچنزو چند قسمت است

سریال وینچنزو یک فصل دارد که در سال 2020 در 20 قسمت ساخته و پخش شده است.

 

این مجموعه در آی ام دی بی امتیاز 8.6 گرفته که نمره خوبی محسوب می شود.

عکسی از سریال وینچنزو

بازیگران سریال وینچنزو

جونگ-کی سونگ، یه-بین جئون، تکیون، چوی دوک-مون، هان-چول جو، سو یه هوا، چول-سو ایم و هیونگ-موک کیم در سریال وینچنزو  بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
بارانا 1401/02/01
بهترین سریالی بود که دیدم یعنی خیلی زیباست ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.