2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
سریال عمق چند قسمت است + خلاصه داستان و بازیگران

سریال عمق چند قسمت است + خلاصه داستان و بازیگران

اطلاعات کامل درباره سریال ترکیه ای عمق در این مطلب آمده است.

دوات آنلاین -سریال عمق یک سریال رازآلود و اکشن ترکیه ای است که البته قسمت های زیادی ندارد اما بسیار جذاب و تماشایی است.

عکسی از سریال عمق

خلاصه داستان سریال عمق

ساهیر روان شناسی است که در یک کلینیک وابسته به اداره پلیس در استانبول کار می کند و تلاشش این است که افرادی را که به فکر خودکشی افتاده اند از مرگ نجات بدهد. او همسرش را دو سال قبل از دست داده و از این که نتوانسته برای نجات جان او کاری بکند در عذاب است به همین دلیل زندگی اش را صرف نجات جان دیگران کرده است.

 

ساهیر هنوز در فکر همسرش است و حتی گاه او را در خیال می بیند. در این اوضاع و احوال یک تماس تلفنی با او گرفته می شود و وی به نجات دختری به نام بیلگه می رود. بیلگه معلم فیزیک است و پدرش نیز دانشمند این رشته بود او رازهای عجیبی دارد که ساهیر درگیر آنها می شود.

عکسی از سریال عمق

تعداد قسمت های سریال عمق

این سریال ترکیه ای در 2018 تولید شد. این مجموعه فقط یک فصل دارد و 8 قسمت است.

 

معرفی: سریال ماراشلی؛ خلاصه داستان و تعداد قسمت ها

 

عمق که وارد شبکه نمایش خانگی شده، در ترکیه بسیار پربیننده بود و جوایز زیادی را نیز از آن خود کرد. این سریال در آی ام دی بی هم امتیاز 7.1 را به دست آورده است.

عکسی از سریال عمق

بازیگران سریال عمق

ایلکر کاللی، نسلیهان آتاگول، بیراک توزوناتاچ، بولنت امین یارار، دفنه کایالار، گزده تورک ‌پنجه، گون کوپش و فریدون دوزاغاچ در سریال عمق بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.