2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
برق جان پسر خردسال را هنگام بازی در پارک گرفت

برق جان پسر خردسال را هنگام بازی در پارک گرفت

بررسی های تیم جنایی حکایت از آن داشت امیرعلی بر اثر سهل انگاری مسئولان پارک در حفظ و نگهداری وسایل برقی و عدم بررسی و بازبینی و رفع ایرادها جان خود را از دست داده است.

دوات آنلاین -پسر 6 ساله ای هنگام بازی در پارک رازی دچار برق گرفتگی شد و جان خود را از دست داد.

 

به نوشته روزنامه جوان، ساعت 9 و 30 دقیقه صبح روز پنجشنبه بیستم خرداد مأموران کلانتری ۱۱۵ رازی مرگ مشکوک پسر خردسالی را تلفنی به قاضی حبیب الله صادقی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران اطلاع دادند.

 

مأموران اعلام کردند که پسر خردسال شامگاه چهارشنبه نوزدهم خرداد همراه خانواده اش برای بازی و تفریح به پارک رازی  نزدیکی خیابان قزوین رفته که ساحت حدوده شب در داخل باغچه ای دچار برق گرفتگی و برای درمان به بیمارستان منتقل شده، اما در نهایت صبح پنجشنبه با وجود تلاش تیم پزشکی به خاطر شدت حادثه روی تخت بیمارستان فوت می کند.

 

تحقیقات جنایی

با اعلام این خبر تیم جنایی برای تحقیق راهی بیمارستان شدند که دریافتند امیر علی شش ساله شامگاه قبل همراه عمو و خانواده اش به پارک رفته و هنگام بازی به دلیلی که احتمال می رود او برای برداشتن شی وارد فضای سبز شده و پس از دست زدن به تیر چراغ برق روشنایی دچار برق گرفتگی می شود و جانش را از دست می دهد.

 

در حالی که بررسی های تیم جنایی حکایت از آن داشت امیرعلی بر اثر سهل انگاری مسئولان پارک در حفظ و نگهداری وسایل برقی و عدم بررسی و بازبینی و رفع ایرادها جان خود را از دست داده است، قاضی حبیب الله صادقی به تیمی از کارشناس دستور داد تا پس از بررسی محل حادثه و تیر چراغ برق روشنایی پارک علت حادثه و مقصرات احتمالی در این حادثه را اعلام کنند.

 

همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه از سوی ماموران پلیس جسد امیر علی برای انجام آزمایش های لازم و مشخص شدن علت اصلی مرگ به دستور بازپرس جنایی به پزشکی قانونی فرستاده شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.