2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
فیلم و سریال کره ای دوبله فارسی چی ببینیم

فیلم و سریال کره ای دوبله فارسی چی ببینیم

اگر دنبال سریال خوب کره ای هستید که به زبان فارسی هم دوبله شده باشد می توانید نگاهی به این فهرست بیندازید.

دوات آنلاین -فیلم ها و سریال های کره ای طرفداران زیادی در ایران دارد اما یکی از مشکلات تمشاای آنها با زیرنویس است به همین دلیل خیلی ها دنبال مجموعه هایی می گردند که دوبله فارسی شده باشد. در ادامه چند سریال خوب را که با دوبله فارسی منتشر شده است و شما می توانید آنها را از طریق شبکه های نمایش خانگی تماشا کنید معرفی شده اند.

سریال کایروس، یک کره ای جذاب

سریال کایروس، یک کره ای جذاب

سریال کایروس به کارگردانی پارک سونگ وو در سال 2020 ساخته شده است. این سریال در ژانر علمی تخیلی می‌باشد. در این سریال شین سونگ روک، لی سه یونگ، نام گیوری، آن بو هیون و  شیم هه یون به هنرمندی پرداخته‌اند.

 

در این مجموعه که فیلیمو آن را منتشر کرده مادر ئه ری دوباره ناپدید می شود. ئه ری که ناامید و مستأصل شده، تصمیم می گیرد کسی را که به مادرش آسیب می رساند از بین ببرد. سوجین به سرنخی بر می خورد که می تواند ارتباط میان دو کیون تک گیو را برملا کند.

سریال ماه در آغوش خورشید دوبله فارسی شده است

سریال ماه در آغوش خورشید دوبله فارسی شده است

سریال ماه در آغوش خورشید که باز هم فیلیمو آن را با دوبله فارسی منتشر کرده به کارگردانی کیم دو هان در سال 2012 ساخته شده است. این سریال در ژانر خانوادگی و عاشقانه می‌باشد. در این سریال کیم سو هیون، هان گا این، ایل وو جونگ، کیم مین سو، نام بورا، سونگ جه ریم  و  جین گو یئو بازی کرده اند.

 

در این مجموعه می بینیم شورش آغاز میشود و همانطور که وعده داده شده است، همه در مکان های مناسب خود قرار می گیرند.

خانه امن؛ یک سریال کره ای دیدنی

خانه امن؛ یک سریال کره ای دیدنی

اگر ژانر وحشت را دوست دارید سریال خانه امن را حتما تماشا کنید. این مجموعه تولید سال 2020 است. در این سریال با آمدن یک گروه نظامی برای کمک به ساکنینف بارقه هایی از امید به نجات پدیدار می شوند اما ساکنین به آن ها اعتمادی ندارند. هیون سو، متوجه نکته مهمی در مورد شرایط خاصش می شود.

 

معرفی سریال: جنگل اسرار، خلاصه داستان، تعداد قسمت ها و بازیگران

 

سانگ کنگ، لی جین ووک، لی سی یانگ، لی دوو هاین و پارک کیو یونگ بازیگران سریال کره ای خانه امن هستند.

گل اهریمن، سریال پرتعلیق با دوبله فارسی

گل اهریمن، سریال پرتعلیق با دوبله فارسی

سریال گل اهریمن را باز هم فیلیمو با دوبله فارسی منتشر کرده است. این مجموعه یک ملودرام پر از تعلیق است که روایت گر داستان زندگی مردی با گذشته ای تاریک است که پس از تغییر هویتش، یک زندگی جدید را تشکیل می دهد اما همسرش که یک کارآگاه پلیس است به دنبال گذشته مخوف و تاریک او می افتد.

 

گل اهریمن تولید سال 2020 ساخته و با بازی لی جون کی، مون چه وون، جانگ هی جین، سو هیون وو و  چوی ده هون است.

فیلم عملیات کرومایت، جذاب و هیجان انگیز

فیلم عملیات کرومایت، جذاب و هیجان انگیز

گروهی از سربازان ارتش کره‌جنوبی، در حال نبرد در جنگ سرنوشت‌ساز اینچئون هستند تا خاک خود را از چنگ سربازان کره‌ شمالی نجات دهند، تا اینکه به دستور فرماندهان، نقشه ای پنهانی آغاز می‌شود و ... این خلاصه داستان فیلم عملیات کرومایت است که نماوا آن را با دوبله فارسی منتشر کرده است.

 

سریال کره ای: معرفی مجموعه هشدار عشق

 

در این فیلم 111 دقیقه ای که محصول سال 2016 است بازیگرانی چون «لیام نیسن»، «لی یونگ جائه»، «لی بئوم‌ سو»، «جین سه‌ یون»، «شان دالیک»، «متیو دارسی» و «دین داوسون» در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

جدال اژدها، فیلم فانتزی کره ای

جدال اژدها، فیلم فانتزی کره ای

جدال اژدها که نماوا دوبله فارسی آن را منتشر کرده فیلمی اکشن، درام و فانتزی محصول سال 2007 کشور کره جنوبی است. کارگردانی این فیلم بر عهده " یانگ ری شیم" بوده است و بازیگرانی چون "جیسون بر"، "اماندا بروکس"، "رابرت فارستر"، "کریگ رابینسون" و "ایمی گارسیا" در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

 

در این فیلم موجودات غول پیکر ناشناخته ای در آینده باز خواهند گشت و زمین را نابود خواهند کرد. خبرنگاری به نام "اتان" برای بررسی این موضوع دست به کار می شود و در این راه باید از فردی که مبتلا به یک بیماری مرموزی است ، کمک بگیرد و…

فیلم رسم سلحشوری را ببینید

فیلم رسم سلحشوری را ببینید

فیلم رسم سلحشوری تولید مشترک کره جنوبی و نیوزیلند است که در سال 2010 در ژانر اکشن، فانتزی و وسترن ساخته شد و بازیگرانی چون دونگ-گان جانگ، کیت باسورث، جفری راش، دنی هوستون، تونی کاکس، لانگ تی، آنالین راد و مارکوس همیلتون در آن بازی کرده اند.

 

در این فیلم یک شمشیرزن زبردست به نام یانگ، از انجام ماموریت بی‌رحمانه‌ای که به او محول شده خودداری می‌کند و برای پیدا کردن یک دوست قدیمی، ژاپن را به مقصد نواحی غربی کشور آمریکا ترک می‌نماید. در ادامه، یانگ تلاش می‌کند که گذشته خود را به دست فراموشی بسپارد و زندگی را با نگرشی مثبت ادامه دهد، اما...

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.