2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
فیلم عاشقانه با دوبله فارسی چی ببینیم

فیلم عاشقانه با دوبله فارسی چی ببینیم

فهرستی از فیلم های عاشقانه که به تازگی دوبله فارسی شده و امتیزاهای خوبی گرفتند در این مطلب آمده است.

دوات آنلاین -اگر اهل تماشای فیلم های عاشقانه هستید و دنبال نسخه های دوبله فارسی می گردید که به صورت قانونی در شبکه نمایش خانگی توزیع شده است می توانید با فهرستی از جدیدترین ها در اینجا آشنا شوید.

فیلم رویا بافی، یک عاشقانه جذاب

فیلم رویا بافی، یک عاشقانه جذاب

فیلم رویابافی، یک درام عاشقانه، محصول سال ۲۰۲۰ کشور آمریکا است که تماشای آن برای بالای 12 سال مناسب است. در این فیلم که نماوا آن را با دوبله فارسی منتشر کرده کیتی هلمز، جاش لوکاس، جری اوکانل، سلیا وستون، سارا هافمیستر، آیدان پیرس برنان، کلوئی لی و کاترینا بگین بازی کرده اند.

 

در این فیلم زنی جوان به نام میراندا ولز که پس از فوت همسرش، با مشکلات معیشتی دست به گریبان است، در پی رویدادهایی غیرمنتظره، با مردی مرموز به نام بری جانسون آشنا می‌شود که فلسفه مثبت ‌اندیشی را در دستور کار خود قرار داده و...

فیلم هوش مصنوعی، یک کمدی عاشقانه

فیلم هوش مصنوعی، یک کمدی عاشقانه

فیلم هوش مصنوعی در سال 2020 در آمریکا در ژانر کمدی عاشقانه ساخته شده است. ملیسا مک کارتی و جیمز کورتن در آن حضور دارند. وقتی یک هوش مصنوعی فوق العاده قدرتمند تصمیم به مطالعه بر روی ​​کارول پیترز می گیرد، سرنوشت جهان در دستان او قرار می گیرد. همزمان با تصمیم گیری این هوش مصنوعی مبنی بر نجات دادن یا نابود کردن بشریت، این کارول است که باید ثابت کند مردم ارزش زنده ماندن را دارند.

نقش دوم؛ فیلم عاشقانه تماشایی

نقش دوم؛ فیلم عاشقانه تماشایی

زنی به نام مایا وارگاس که دهه چهارم زندگی خود را سپری می‌کند و به مدت پانزده سال، در زمینه ارائه خدمات به مشتریان فعالیت کرده‌است، به کمک یکی از دوستانش، رزومه‌ای تقلبی را برای خود بوجود می‌آورد و در یک شرکت بزرگ مشغول به فعالیت می‌شود و... این خلاصه داستان فیلم نقش دوم است.

 

معرفی: بهترین فیلم های تولید سال 2021

 

این فیلم آمریکایی تولید سال 2018 است و دوبله فارسی آن را می توانید از نماوا تماشا کنید. جنیفر لوپز، ونسا هاجنز، لیه رمینی، تریت ویلیامز، میلو ونتیمیگلیا، آنالی اشفرد، چارلین وای و آلن آیزنبرگ در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم کریسمس روی یخ را از دست ندهید

فیلم کریسمس روی یخ را از دست ندهید

فیلم کریسمس روی یخ به کارگردانی جان استیمپسون در سال 2020 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر عاشقانه و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم ابیگل کلین، رایان کوپر، کارولین پورتو، ویل لایمن , میارا ماهونی گراس بازی کرده اند.

 

داستان این فیلم یک ساعت و 21 دقیقه ای حول محور ارتباط عاطفی یک اسکیت باز و یک بازیکن هاکی می گردد که در کنار هم تلاش می کنند تا شهردار را از بستن یک زمین اسکیت منصرف کنند. فیلیمو که آن را منتشر کرده برای این فیلم رده سنی 17 سال به بالا را در نظر گرفته است.

فیلم سیبری؛ یک عاشقانه جنایی

فیلم سیبری؛ یک عاشقانه جنایی

فیلم 89 دقیقه ای سیبری محصول سال 2018 کشور آمریکا است. در این فیلم زمانی‌که شریک روس یک تاجر آمریکایی الماس گم می‌شود، او برای پیدا کردن همکارش راهی سیبری می‌شود، اما...

 

یانو ریوز، انا اولارو، مالی رینگوالد، اشلی سینت جورج و پاشا دی لیچنیکوف در این فیلم بازی کرده اند.

ربکا؛ فیلمی عاشقانه و معمایی

ربکا؛ فیلمی عاشقانه و معمایی

«ربکا»، فیلمی در ژانر درام، معمایی و عاشقانه و محصول کشورهای انگلیس و آمریکاست که پلتفرم نت فلیکس، پخش آن را برعهده داشته. این فیلم که بر اساس رمانی از «دافنه دوموریه» ساخته شده، داستان زوج تازه ازدواج کرده ای را روایت می کند که به یکی از عمارت های ساحلی خانوادگی شان سفر می کنند؛ اما همه چیز آن طور که می خواهند پیش نمی رود زیرا روح همسر قبلی آقای «وینتر»، «ربکا»، به سراغ همسر جدیدش می آید تا پرده از رازی مخوف بردارد.

 

پیشنهاد: بهترین فیلم های اکشن جدید با دوبله فارسی

 

فیلم ربکا به کارگردانی بن واتلی در سال 2020 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور انگلیس و آمریکا است. در این فیلم لیلی جیمز، آن داود، آرمی همر، کریستین اسکات توماس , لوسی راسل به هنرمندی پرداخته‌اند. افراد بالای 17 سال می توانند این فیلم یک ساعت و 51 دقیقه ای را از فیلیمو تماشا کنند.

راز: جرئت رویا پردازی، یک عاشقانه دیدنی

راز: جرئت رویا پردازی، یک عاشقانه دیدنی

«راز: جرئت رویا پردازی» فیلم درام آمریکایی شاخته شده در سال 2020 است که بر اساس کتاب «راز» نوشته راندا برن در سال 2006 و توسط اندی تننت ساخته شده است. داستان درباره میراندا ولز یک دختر جوان کارگر است که تلاش می کند سه فرزند خود را به تنهایی پرورش دهد. بر حسب اتفاقات بری جانسون وارد زندگی او می شود. اما مثبت اندیشی او باعث می شود خانواده را نادیده بگیرد و ...

 

این فیلم یک ساعت و 46 دقیقه است و کیتی هلمز، جاش لوکاس، جری اوکانل، سلیا وستون و سارا هافمیستر  در آن بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.