2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
معرفی سریال جنگل اسرار، خلاصه داستان، تعداد قسمت ها و بازیگران

معرفی سریال جنگل اسرار، خلاصه داستان، تعداد قسمت ها و بازیگران

موضوع سریال کره ای جنگل اسرار چیست؟ این مجموعه چند قسمت است و کدام بازیگران در آن حضور دارند؟

دوات آنلاین -سریال جنگل اسرار برای علاقه مندان به مجموعه های کره ای به ویژه آنهایی که موضوعات جنایی و رازآلود را می پسندند بسیار مهییج و سرگرم کننده است.

عکسی از سریال کره ای جنگل اسرار

خلاصه سریال جنگل اسرار

سریال جنگل اسرار داستان هوانگ شی موک را روایت می کند که وقتی نوجوان بود، تحت درمان جراحی مغز قرار گرفت و این کار عوارض جانبی جدی را برایش به جای گذاشته است. او که حالا دادستان شده است، نمی تواند هیچ احساسی را درک کند. او با کمک یک افسر زن جوان اقدام به حل پرونده قتلی می کند که نهایتا فساد مقامات دولتی و سیاسی کشور کره را افشا می کند.

عکسی از سریال کره ای جنگل اسرار

سریال جنگل اسرار چند قسمت است

این سریال کره ای که محصول سال 2017 است در دو فصل ساخته شده و 32 قسمت دارد. جنگل اسرار در جشنواره‌ ‌های مختلف افتخارات متعددی را به دست آورده که از میان آنها می ‌توان به دریافت جوایز دراما و بائک سنگ اشاره کرد.

 

پیشنهاد سریال کره ای: معرفی کامل سریال جانگ یونگ شیل

 

نماوا این مجموعه را هم با دوبله و هم زیرنویس فارسی روی سایت خود قرار داده و تماشای آن را برای افراد زیر 15 سال مناسب ندانسته است.

عکسی از سریال کره ای جنگل اسرار

بازیگران سریال جنگل اسرار

چو سونگ-وو، بائه دونا، جون-هیوک لی، جیون-بائه سو، جی-وونگ چوی، پارک سانگ-جئون، یون سه-اه و یون جانگ-این در سریال جنگل اسرار بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.