2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
پایان اختلاف خانوادگی با برادرکشی

پایان اختلاف خانوادگی با برادرکشی

بر اثر هاختلافات خانوادگی با برادرم درگیر شدیم که کامران شروع به داد و فریاد کرد و من هم گردنش را گرفتم و فشار دادم.

دوات آنلاین -درگیری دو برادر در جنوب تهران به خاطر اختلاف خانوادگی با مرگ یکی از آنها پایان یافت. قاتل در صحنه حادثه تسلیم پلیس شد.

 

به نوشته روزنامه روز دوشنبه سوم خرداد ساکنان ساختمان مسکونی در منطقه مسعودیه متوجه صدای درگیری دو برادر از داخل خانه‌شان شدند و بلافاصله موضوع را به مأموران پلیس خبر دادند.

 

پس از اعزام تیمی از مأموران کلانتری 157 مسعودیه به محل یکی از ساکنان ساختمان گفت: در یکی از طبقات ساختمان دو برادر زندگی می‌کنند که دقایقی قبل متوجه صدای درگیری آنها از داخل خانه‌شان شدیم. از داد و فریاد آنها مشخص بود که باهم درگیری شدیدی پیدا کرده‌اند. از سوی دیگر صدای فریادهای کمک‌خواهی یکی از آنها هم به گوش می‌رسید که لحظاتی بعد صدای آنها قطع شد. ما احتمال دادیم که دو برادر بلایی سر هم آورده‌اند و به همین دلیل به پلیس خبر دادیم.

 

کشف جسد

در حالی که سکوت مرموزی ساختمان را فراگرفته بود، مأموران پلیس به دستور قضایی به داخل خانه رفتند که با جسد پسر 34ساله‌ای به نام کامران روبه‌رو شدند.

 

مأموران در کنار جسد کامران برادرش را که آثار شوک در چهره‌اش نمایان بود به اتهام قتل بازداشت کردند و موضوع را به قاضی ساسان غلامی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران اطلاع دادند.

 

با اعلام این خبر، بازپرس جنایی همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در محل تحقیقات خود را آغاز کردند. بررسی‌ها حکایت از آن داشت دو برادر لحظاتی قبل درگیری مرگباری را رقم زده‌اند که در جریان آن یکی از آنها بر اثر فشار بر عناصر حیاتی گردن خفه شده است.

 

اظهار پشیمانی

متهم در همان صحنه حادثه با اظهار پشیمانی به قتل برادرش اعتراف کرد و در ادعایی گفت: مدتی بود من و برادرم باهم اختلاف داشتیم و به همین دلیل چندباری باهم درگیر شده بودیم.

 

ساعتی قبل دوباره بر اثر همان اختلافات خانوادگی دوباره باهم درگیر شدیم که کامران شروع به داد و فریاد کرد و من هم گردنش را گرفتم و فشار دادم. آنقدر عصبانی بودم که وقتی به خودم آمدم دیدم برادرم خفه شده است.

 

همزمان با انتقال جسد مقتول به پزشکی قانونی، متهم به دستور قاضی ساسان غلامی برای ادامه تحقیقات و روشن شدن زوایای پنهان حادثه در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.