2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
تجربه کاوه خداشناس از بازی در نقش شهید شهریاری در سریال صبح آخرین روز

تجربه کاوه خداشناس از بازی در نقش شهید شهریاری در سریال صبح آخرین روز

کاوه خداشناس درباره نقش دانشمند هسته ای در سریال صبح آخرین روز صحبت کرده است.

دوات آنلاین -کاوه خداشناس تا پیش از بازی در سریال صبح آخرین روز و ایفای نقش شهید شهریاری بازیگری کاملا شناخته شده بود اما این نقش را می توان نقطه عطفی در کارنامه هنری او دانست.

کاوه خداشناس در نقش شهید شهریاری در سریال صبح آخرین روز

نقش شهید شهریاری، افتخار کارنامه هنری

کاوه خداشناس که ایفای نقش شهید شهریاری را در سریال صبح آخرین روز برعهده گرفته است، در این زمینه اظهار کرد: بازی در نقش شهید شهریاری، دانشمند بزرگ هسته‌ای کشورمان یکی از افتخارات کارنامه هنری من است. ابتدای امر، نقش‌آفرینی در نقش این شخصیت برایم دشوار بود و حتی از تهیه‌کننده و کارگردان اثر خواستم نقش دیگری به من بدهند، ولی جواب آنها فقط یک لبخند و یک جمله بود؛ «تحت هر شرایطی باید این نقش را بازی کنی».

 

این بازیگر با بیان اینکه «لحظات بسیار خوبی را هنگام نقش‌آفرینی به جای شهید شهریاری تجربه کرده‌ام»، گفت: انرژی مثبت زیادی از سوی دوستان و به‌ویژه خانواده این شهید بزرگوار گرفتم و اگر همراهی آنها نبود، شاید کار به این خوبی و  با این باورپذیری تولید نمی‌شد.

کاوه خداشناس در نقش شهید شهریاری در سریال صبح آخرین روز

ملاقات با خانواده شهید شهریاری

او با بیان اینکه «هر روز این پروژه برایم دلپذیر و مملو از خاطرات شیرین است»، ادامه داد: برای ایفای نقش شهید شهریاری دیدارهای متعدد و مفصلی با خانواده شهید و همکاران او در سازمان انرژی اتمی، دانشگاه شهید بهشتی و حتی برخی شاگردانشان داشتم؛ چون برایم مهم بود که با رفتار و شخصیت او آشنایی بیشتر پیدا و از این مسئله در شخصیت‌پردازی بهتر استفاده کنم. به همین دلیل از این کار ساده نگذشتم و به ریزترین مسائل از جمله تکه کلام‌های این شهید حتی در منزل توجه داشتم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.