2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
آشنایی با کاوه خداشناس بازیگر نقش شهید شهریاری در سریال صبح آخرین روز

آشنایی با کاوه خداشناس بازیگر نقش شهید شهریاری در سریال صبح آخرین روز

کارنامه هنری و زندگینامه کاوه خداشناس که در سریال صبح آخرین روز نقش شهید شهریاری را بازی کرده در این مطلب مرور شده است.

دوات آنلاین -کاوه خداشناس که در سریال صبح آخرین روز نقش شهید شهریاری را بازی کرده است کارنامه پرباری دارد و پیش از این او را در فیلم ها و سریال های زیادی دیده بودیم. با بیوگرافی این هنرمند آشنا شوید.

بازیگر نقش شهید شهریاری در سریال صبح آخرین روز

شروع بازیگری کاوه خداشناس

کاوه خداشناس متولد 5 آبان 1359 است. او در تهران و در خانواده ای اهل هنر و فرهنگ به دنیا آمده است و از نوجوانی به هنر علاقه داشت البته در مقطع دبیرستان در رشته علوم تجربی درس خواند و پس از آن به  دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران رفت و در رشته نمایش به ادامه تحصیل پرداخت.

 

علاوه بر این خداشناس در کلاس های بازیگری نیز شرکت کرد و در نهایت کارش را در این عرصه از سال 1387 با حضور روی صحنه تئاتر شروع کرد و سپس در سال 1382 جلوی دوربین رفت و در فیلم سینمایی خداحافظ رفیق به ایفای نقش پرداخت.

 

در فیلم خداحافظ رفیق به کارگردانی بهزاد بهزادپور سال ها از جنگ گذشته است، اما مسلم که رزمنده شیمیایی شده است. نیمه شبی تصمیم می گیرد که با جامه رزمی به بهشت زهرا برود. مادر نگران اوست اما مسلم از قرار خود با دوستانش می گوید.

بازیگر نقش شهید شهریاری در سریال صبح آخرین روز

فیلم های سینمایی کاوه خداشناس

فیلم های دخمه، بابا عزیز، بهشت گمشده، معراجی ها، دختری به نام ایران، کوک نغمه گمشده، دشنه و نیروانا از کارهای خداشناس است که در کارنامه او ثبت شده و در میان این آثار او بیش از همه در فیلم معراجی ها به کارگردانی مسعود دهنمکی شناخته شد.

بازیگر نقش شهید شهریاری در سریال صبح آخرین روز

شهرت کاوه خداشناس

شهرت کاوه خداشناس بیش از هر فیلم و سریالی به خاطر حضور در سریال رستگاران است. این سریال را سیروس مقدم ساخته و داستان زنی به نام خجسته است که پس از ناپدید شدن شوهرش با 8 میلیارد پول، به تهران می آید تا او را پیدا کرده و بی گناهی اش را ثابت کند.

 

سریال های پول کثیف، عملیات 125، معراجی ها، برادر، دولت مخفی، بانو، پناه آخر، وقت صبح، همه خانواده من، آسمان همیشه ابری نیست، رنچ پنهان، پدر و سایه بان از دیگر کارهای تلویزونی این هنرمند است.

بازیگر نقش شهید شهریاری در سریال صبح آخرین روز

بازی در نقش شهید شهریاری در سریال صبح آخرین روز

زندگی شهید شهریاری در سریال صبح آخرین روز در 5 دوره از زندگی این دانشمند به تصویر کشیده شده است که خداشناس نقش او را در مقطع سنی 23 سالگی به بعد بازی می کند.

 

حسین تبریزی، کارگردان درباره دلیل انتخاب کاوه خداشناس برای این نقش گفت: ما گزینه‌های مختلفی را بررسی و درباره آن‌ها رایزنی کردیم و دیدیم کاوه خداشناس وجوه فیزیکی، چهره و حتی شخصیتی شهید شهریاری را دارد. نوعی نرمش در رفتار را نیاز داشت و خداشناس از این نظر به شهریاری نزدیک‌تر بود. خواستیم مخاطب نوعی حس دوست‌داشتنی نسبت به بازیگر نقش مجید شهریاری داشته باشد.

 

او همچنین درباره اینکه برای انتخاب بازیگر شهید شهریاری بیشتر به فیزیک او فکر کرده‌اند یا شخصیتی که قرار است از او ارائه شود توضیح داد: وقتی روایت مستند ارائه می‌دهیم شاید فقط فیزیک مهم نباشد اما سعی کردیم روحیات، درونیات، خانواده و همه آنچه را که این شخصیت برای مجید شهریاری شدن لازم دارد به تصویر بکشیم. او زندگی‌ای داشته که بسیار تراژیک بوده است و امیدواریم بتوانیم این وجوه مختلف را به تصویر بکشیم.

 

حضور در شبکه نمایش خانگی

خداشناس حضور در شبکه نمایش خانگی را نیز با سریال آقازاده تجربه کرده و علاوه بر آن در رئالیتی شوی شب های مافیا نیز حضور داشته است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.