2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
بیوگرافی زانیلیا ژائو بازیگر نقش ژو فی در سریال افسانه فی

بیوگرافی زانیلیا ژائو بازیگر نقش ژو فی در سریال افسانه فی

با زندگینامه زانیلیا ژائو، بازیگر محبوب چینی که در سریال افسانه فی نقش ژو فی را بازی کرده است، آشنا شوید.

دوات آنلاین -ژائو لی یینگ که به زانیلیا ژائو معروف است، بازیگر زن چینی است که در سریال افسانه فی نقش ژو فی را بازی کرده و به واسطه این نقش در بسیاری از کشورهای جهان شناخته شده است. بیوگرافی او را بخوانید.

زانیلیا ژائو بازیگرچینی  نقش ژو فی در سریال افسانه فی

شروع بازیگری زانیلیا ژائو

زانیلیا ژائو روز 16 اکتبر سال 1987 در شهر لانگ فانگ به دنیا آمد. او در سال 2006 در یک مسابقه استعدادیابی که توسط شرکت یاهو برگزار شد شرکت کرد و برنده نهایی شد. وی سپس به عنوان یک استعداد جدید با برادران هاوی قرارداد امضا کرد. در سال 2007 ، ژائو اولین بازی خود را در درام خانوادگی "ازدواج طلایی" انجام داد.

 

ژائو در سال 2009  اولین نقش درام تاریخی خود را در "The Firmament of the Pleiades" به عهده گرفت. این سریال از کانال ژاپنی NHK پخش شد و مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. ژائو پس از آن جایزه محبوب ترین بازیگر نقش اول زن را در جوایز ویدئوی کوتاه خلاق چین دریافت کرد.

زانیلیا ژائو بازیگرچینی  نقش ژو فی در سریال افسانه فی

زانیلیا ژائو در مسیر موفقیت

ژائو در سال 2013 ، با "افسانه لو ژن" به موفقیت خود رسید. این درام در چین  و در خارج از کشور در کره جنوبی و ژاپن مورد توجه قرار گرفت و منجر به افزایش شناخت از ژائو در این منطقه شد. او بابت این سریال چندین جایزه دریافت کرد وپ سپس محبوبیت او با فیلم هایی مانند "رئیس و من" و "سفر گل" افزایش یافت. او در سال 2017 در فیلم "مرغ دریایی" و درام "نمایندگان پرنسس" نقش به یاد ماندنی داشت. وی در سال 2017 به عنوان چهارمین فرد مشهور چین شناخت هشد.

 

بازی در نقش ژو فی در سریال افسانه فی

سریال افسانه فی از جمله سریال های محبوب چینی است که در کشورهای مختلف نمایش داده شده و دوبله فارسی آن نیز در ایران در شبکه نمایش خانگی وجود دارد.

 

زانیلیا ژائو در این سریال نقش اصلی را که همان ژو فی است بازی کرده و توانسته به خوبی از عهده این نقش بربیاید.

زانیلیا ژائو بازیگرچینی  نقش ژو فی در سریال افسانه فی

زندگی خانوادگی زانیلیا ژائو

زانیلیا ژائو اعلام کرد که در اکتبر سال 2018 با فنگ شائو فنگ که او نیز بازیگر است، ازدواج کرده است. در 8 مارس 2019 ، ژائو لیینگ پسر بچه ای به دنیا آورد. در 23 آوریل 2021 ، هر دو بازیگر طلاق خود را اعلام کردند. این جدایی دوستانه بود و آنها اعلام کردند قصد دارند به صورت مشترک از فرزندشان مراقبت کنند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.