2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
سریال جانگ یونگ شیل؛ خلاصه داستان، تعداد قسمت ها و بازیگران

سریال جانگ یونگ شیل؛ خلاصه داستان، تعداد قسمت ها و بازیگران

سریال جانگ یونگ شیل را ببینیم یا نه؟ این سریال چند قسمت است و موضوع آن چیست؟

دوات آنلاین -سریال جانگ یونگ شیل از جمله مجموعه های جذاب کرده ای است که بر اساس داستان واقعی ساخته شده و زندگی یکی از دانشمندان سلسله چوسان را روایت می کند.

عکسی از سریال جانگ یونگ شیل

خلاصه داستان سریال جانگ یونگ شیل

این سریال روایت زندگی جانگ یونگ شیل، دانشمند و مخترع مشهور قرن پانزدهم و مراحل مختلف رشد و پیشرفت او و همچنین اتفاقات و چالش هایی که با آنها مواجه شد و...

 

جانگ یونگ شیل به عنوان فردی با سطح اجتماعی پایین متولد می‌شود. شاه سجونگ متوجه توانایی‌های وی شده و او را وارد قصر می‌کند و فرصتی را برای ارائه توانایی‌هایش به او می‌دهد. جانگ یونگ شیل نیز موفق به ساخت ابزار نجومی، چاپ توسط آهن و ساعت آبی می‌شود.

 

جانگ یونگ شیل واقعی منجم و دانشمند کره ای بود.اگر چه جانگ به عنوان یک روستایی متولد شد؛ سیاست های جدید پادشاه سجونگ در رفع ممنوعیت حضور افراد با مقام اجتماعی پائین در مجموعه کارمندان کشوری ؛ به جانگ اجازه داد تا در قصر سلطنتی مشغول به کار شود.اختراعات جانگ مانند “چئونگ اگی”(باران سنج) و “وسیله اندازه گیری آب پیشرفت تکنولوژی در سلسله چوسون را مشخص می کند.

عکسی از سریال جانگ یونگ شیل

سریال جانگ یونگ شیل چند قسمت است

این سریال که تولدی سال 2016 کره جنوبی است در سال 2016 تولید و پخش شد. از میان افتخارات این سریال می توان به کسب جایزه بهترین بازیگر مرد در جشنواره KBS‌ کره اشاره کرد.

 

پیشنهاد: معرفی کامل سریال کره ای باد و ابر و باران

 

نماوا این سریال را با دوبله و زیرنویس فارسی روی سایت خود قرار داده و تماشا آن را برای افراد بالای 15 سال مناسب دانسته است.

عکسی از سریال جانگ یونگ شیل

بازیگران سریال جانگ یونگ شیل

سونگ ایل-گوک، کیم سانگ-کیونگ، یئونگ-چئول کیم، سئون-یئونگ پارک، گیو-ری پارک، هان گی-جونگ، هان-یونگ جئونگ و یون-سئوک جئونگ در سریال جانگ یونگ شیل حضور دارند.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.