2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
سریال باد و ابر و باران چند قسمت است + خلاصه داستان و بازیگران

سریال باد و ابر و باران چند قسمت است + خلاصه داستان و بازیگران

اگر به سریال های تاریخی کره ای علاقه دارید سریال باد و ابر و باران پیشنهاد خوبی برای شما است. اطلاعات کامل درباره این مجموعه را اینجا بخوانید.

دوات آنلاین -سریال باد و ابر و باران از جمله سریال های کره ای است که طرفداران زیادی دارد. این مجموعه تاریخی – عاشقانه داستانی جذاب و پرکشش را روایت می کند و با تماشای آن اواقت خوشی خواهید داشت.

داستان سریال باد و ابر و باران چیست

خلاصه داستان سریال باد و ابر و باران

سریال باد و ابر و باران براساس رمان باد، ابر و سنگ نوشته لی بیونگ جون ساخته شده است. داستان کشمکشی سخت، برای تصاحب سلطنت در چوسان را به تصویر می کشد.

 

چوی چون جونگ بهترین خواننده و چهره ای مشهور در کشور است. او در یک خانواده معتبر به دنیا آمد، اما خانواده اش کشته شدند. سرانجام او قدرتمندترین فرد در چوسان می شود.

 

او از سرنوشت چوسان آگاه است و سعی می کند آن را تغییر دهد. او همچنین زندگی خود را وقف زنی می کند که دوستش دارد. لی بونگ-ریون یک شاهزاده خانم زیبا و دختر پادشاه چئولجونگ است.

 

پیشنهاد: معرفی کامل سریال کره ای کایروس

 

او توانایی ویژه ای در دیدن سرنوشت مردم دارد. توانایی او برای او یک نعمت و در عین حال نفرین است. لی بونگ ریون با چوی چون جونگ ملاقات می کند و سعی می کند سرنوشت چوسون را در جهتی بهتر تغییر دهد.

سریال باد و ابر و باران در چند قسمت ساخته شده است

سریال باد و ابر و باران چند قسمت است

باد و ابر و باران به کارگردانی یون سنگ هوو در سال 2020 ساخته شده است. این سریال یک فصل دارد و 21 قسمت است.

 

سریال کره ای: معرفی سریال قهرمان عجیب من

 

شما می توانید این سریال کره ای را هم در نماوا و هم در فیلیمو تماشا کنید البته نماوا آن را دوبله کرده و فیلیمو سریال را با زیرنویس در سایت خود قرار داده است.

کدام بازیگران کره ای در سریال باد و ابر و باران  بازی کرده اند

معرفی بازیگران

در این سریال گاریسون مایکل فارکوهرسون کینر، لی چای یون، سو بن اه، چا کوانگ سو، سانگ هیوک، جان کوانگ ریول، کو سونگ هی و پارک سی هو بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.