2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
مرگ خانم مهندس پس از تزریق ژل زیبایی

مرگ خانم مهندس پس از تزریق ژل زیبایی

دوستم برای رفع کبودی زیر چشمش ژل تزریق کرده بود اما ناراحت بود و می‌گفت درد زیادی دارد. بعد از آن دیگر خبری از دوستم نداشتم تا اینکه فهمیدم فوت شده است.

دوات آنلاین -مهندس جوان یک روز پس از تزریق ژل زیبایی به پلکش به طرز مرموزی جانش را از دست داد.

 

به نوشته روزنامه همشهری، نیمه‌شب دوشنبه یکی از مأموران کلانتری 101تجریش در تماس با مصطفی واحدی، بازپرس دادسرای جنایی تهران از مرگ مرموز زنی جوان در طبقه سوم ساختمانی واقع در نیاوران خبر داد. دقایقی از این خبر می‌گذشت که با حضور مأموران در محل حادثه تحقیقات در این‌باره آغاز شد.

 

علت فوت چه بود

خواهر متوفی نخستین نفری بود که با پیکر بی‌جان خواهرش در خانه مواجه شده بود. او به مأموران گفت: شب قبل با خواهرم تماس گرفتم اما جوابم را نداد. امروز (دوشنبه) هم هرچه تماس گرفتم او پاسخی نداد تا اینکه نگران شدم و به خانه‌اش آمدم اما هرچه در زدم در را به رویم باز نکرد تا اینکه مجبور شدم از پلیس و آتش‌نشانی کمک بگیرم و با کمک آنها قفل در را شکستم و وارد خانه شدم. آنجا بود که متوجه شدم خواهرم فوت شده است.

 

بررسی‌ها نشان می‌داد متوفی زنی 31ساله بود که پس از جدایی از همسرش به تنهایی زندگی می‌کرد. او مهندس کامپوتر بود و در یک شرکت خصوصی کار می‌کرد. مأموران پیکر بی‌جان او را در حالی در اتاق‌نشیمن کشف کردند که سرش بین مبل و میزی در خانه‌اش قرار گرفته بود و به روشنی علت جان‌باختنش مشخص نبود. همچنین در جریان تحقیق در محل حادثه آثاری درخصوص درگیری، ورود به زور به خانه، خودکشی و مورد مشکوک دیگری کشف نشد و شواهد نشان می‌داد حدود 10ساعت از مرگ او می‌گذرد اما هنوز مرگ زن جوان مبهم بود.

 

در این میان یکی از دوستان متوفی اطلاعاتی درباره او ارائه کرد که باعث تغییر روند تحقیقات شد. او گفت متوفی روز قبل برای تزریق ژل زیبایی به مطب یکی از پزشکان رفته بود و آن شب درد زیادی داشت. او گفت: دوستم برای رفع کبودی زیر چشمش ژل تزریق کرده بود اما ناراحت بود و می‌گفت درد زیادی دارد. بعد از آن دیگر خبری از دوستم نداشتم تا اینکه فهمیدم فوت شده است.

 

به‌دنبال این اظهارات بازپرس جنایی دستور انتقال پیکر متوفی به پزشکی قانونی را داد تا متخصصان نظریه خود درباره علت مرگ او را اعلام کنند.

 

او همچنین دستور داد تا تصاویر دوربین‌های مداربسته‌ای که در نزدیکی محل زندگی زن جوان قرار دارد کنترل شود. تحقیقات درباره مرگ مرموز خانم مهندس در شرایطی ادامه دارد که پدر او به‌عنوان ولی دم اعلام کرده درصورتی که تزریق ژل علت فوت دخترش باشد از عامل تزریق شکایت دارد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.