2024/04/16
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
سریال کایروس چند قسمت است + خلاصه داستان و بازیگران

سریال کایروس چند قسمت است + خلاصه داستان و بازیگران

سریال کایروس از جمله سریال های جذاب کرده است. با این مجموعه بیشتر آشنا شوید.

دوات آنلاین -علاقه مندان به سریال های کره ای نباید تماشای سریال کایروس را از دست بدهند. این مجموعه فانتزی، رازآلود و مهیج است. درباره داستان و بازیگران آن و همچنین تعداد قسمت هایش در ادامه بخوانید.

داستان سریال کره ای کایروس چیست

خلاصه داستان سریال کایروس

کیم سئو جین که مدیر موفق و پرتلاش یک شرکت ساختمانی است در کنار همسر موسیقدانش کانگ هیون چا و دختر کوچک شان زندگی خوبی دارد اما دختربچه ناگهان ناپدید می شود. کیم سئو تلاش خود را برای یافتن او شروع می کند اما هیچ ردی از دخترک پیدا نمی شود.

 

کیم سئو سئو جین متوجه می شود که از رویدادهای یک ماه آینده باخبر است.  او در جریان این ماجرا در حادثه ای عجیب موفق می شود با گذشته تماس برقرار کند و با  دختری به نام هان آئه ری ارتباط برقرار می کند. در این اثنا همسر کیم سئو که به علت گم شدن دخترشان افسرده شده به زندگی اش پایان می دهد.

سریال کایروس در چند قسمت ساخته شده است

سریال کایروس چند قسمت است

سریال کره ای کایروس محصول سال 2020 است که در 16 قسمت ساخته و پخش شده است.

 

پیشنهاد سریال کره ای: معرفی کامل سریال دروغ پشت دروغ

 

شما می توانید این سریال را هم از فیلیمو و هم نماوا تماشا کنید. البته فیلیمو آن را دوبله کرده و نماوا با زیرنویس فارسی در سایت خود قرار داده است.

کدام بازیگران کره ای در سریال کایروس بازی کرده اند

بازیگران سریال کایروس

در این سریال ساخت کره جنوبی شین سونگ روک، لی سه یونگ، نام گیوری، آن بو هیون و شیم هه یون بازی کرده اند.

 

شین سونگ راک که در این سریال کره نقش اصلی یعنی کیم سئو جین را بازی می کند متولد ۲۳ نوامبر ۱۹۸۲ است. او زمانی که مدرسه می رفت بسکتبال بازی می کرد اما دچار حادثه شد و مصدومیت موجب شد این ورزش را برای همیشه کنار بگذارد. او که از قبل به بازیگری علاقه داشت تصمیم گرفت این مسیر را جدی تر در پیش بگیرد به همین دلیل برای تحصیل در رشته تئاتر و فیلم به دانشگاه سوون رفت اما از ادامه تحصیل انصراف داد. او اولین بار در سریال برای ستاره ها شلیک کنید بازی کرد. این مجموعه ساخت 2020 است. او در فیلم ها و سریال های زیادی بازی کرده و  کایروس جدیدترین کارش محسوب می شود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.