2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
سریال دروغ پشت دروغ چند قسمت است + خلاصه داستان و بازیگران

سریال دروغ پشت دروغ چند قسمت است + خلاصه داستان و بازیگران

همه آنچه درباره سریال دروغ پشت دروغ باید بدانید در این مطلب آمده است.

دوات آنلاین -سریال دروغ پشت دروغ از جمله مجموعه های زیبا و پرطرفدار کره ای است که در ژانر خانوادگی- عاشقانه ساخته شده است و اگر شما از علاقه مندان به سریال های کره ای هستید حتما آن را تماشا کنید.

عکسی از سریال دروغ پشت دروغ

خلاصه داستان سریال دروغ پشت دروغ

سریال دروغ پشت دروغ داستان زندگی زنی به نام جی یون سو است که شوهرش از خانواده ای با نفوذ است اما بعد از قتل شوهر جی یون متهم اصلی شناخته و روانه زندان می شود.

 

این در حالی است که او باردار است و دخترش را در زندان به دنیا می آورد. بعد از آن نوزاد را از این زن می گیرند و او را از فرزندش دور می کنند.

 

معرفی: اطلاعات کامل درباره سریال قهرمان عجیب من

 

جی یون بعد از آزادی به جست و جوی دخترش می رود و وقتی می فهمد مردی او را به سرپرستی قبول کرده با دروغ های پشت سر هم به آن مرد نزدیک می شود و حتی ادعای عشق می کند تا بتواند به دخترش برسد. او همچنین به دنبال انتقام هم هست.

عکسی از سریال دروغ پشت دروغ

تعداد قسمت های سریال دروغ پشت دروغ

این سریال محصول سال 2020 کره جنوبی است که در 16 قسمت ساخته و پخش شده است و شما می توانید آن را با زیرنویس فارسی در فیلیمو تماشا کنید. البته دیدن این سریال برای افراد زیر 17 سال مناسب نیست.

عکسی از سریال دروغ پشت دروغ

بازیگران سریال

کیم جونگ کوان کارگردان سریال دروغ پشت دروغ است و  لی یوری، یون جونگ هون، لی ایل هوا، لیم جو یون، کوان هوا وون، گو ناهی در آن بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.