2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
زنی شوهر قاتلش را بعد از 3 سال لو داد

زنی شوهر قاتلش را بعد از 3 سال لو داد

متهم دوستش را به قتل رسانده و جسدش را در چاه انداخته بود.

دوات آنلاین -جسد مرد میانسال که سه سال قبل ناپدید شده و به قتل رسیده بود، در چاه پارک جنگلی شهرستان مرند کشف شد. قاتل پس از سه سال اعتراف کرد.

 

گم شدن مرد میانسال

به گزارش جام جم، حسین 55 ساله سال ها به عنوان نگهبان در پایانه شهرداری شهرستان مرند در استان آذربایجان شرقی کار می کرد و خانه اش هم در یکی از محله های شهر بود.

 

اوایل دی ماه سال ۹۷ از محل کارش به خانه بازگشت اما چند ساعت بعد، بیرون رفت و دیگر بازنگشت. وقتی غیبت او طولانی شد، خانواده اش برای یافتن او نزد همسایه ها، اقوام و دوستانش رفتند اما آنها خبری از وی نداشتند. بنابراین تصمیم گرفتند برای یافتن او از پلیس کمک بخواهند.

 

آنها به اداره جرائم جنایی پلیس آگاهی شهرستان مرند رفتند و مشخصات پدر گمشده خانواده و عکس او را در اختیار پلیس قرار دادند.

 

با شروع تحقیقات افرادی به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شدند اما با تحقیقات از آنها معلوم شد که این افراد در ماجرای ناپدید شدن این مرد نقشی نداشته اند.

 

اعتراف علیه شوهر

تحقیقات ادامه داشت تا این که سی ام فروردین امسال زنی به اداره جرائم جنایی پلیس آگاهی شهرستان مرند رفت و مدعی شد شوهرش به دلیل اختلاف هایی که با مرد میانسالی به نام حسین داشته با وی درگیر شده و او را به قتل رسانده است. در این سال ها عذاب وجدان داشته و از ترس جان خود و خانواده اش سکوت کرده بود اما اکنون می خواهد راز مرگ مرد گمشده را افشا کند تا به سه سال چشم انتظاری خانواده وی پایان دهد.

 

با جمع بندی این اطلاعات برای مشخص شدن صحت گفته های این زن شوهرش چند روز پیش بازداشت شد و سکوت خود را شکست و به قتل این مرد و انداختن جسد او در چاهی به عمق چهار متر در پارک جنگلی مرند اعتراف کرد.

 

با توجه به گفته های عامل این جنایت، ماموران همراه تیمی از آتش نشان های شهرستان مرند به محل اعزام شدند و جسد مرد گمشده را در حالی که داخل گونی در چاه پارک جنگلی انداخته شده بود، پیدا کردند.

 

جسد با هماهنگی قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم به قتل در بازداشت به سر می برد و تحقیقات از وی در پلیس آگاهی شهرستان مرند ادامه دارد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.