2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
آشنایی با محمدهادی دیباجی بازیگر نقش مهرداد در سریال احضار

آشنایی با محمدهادی دیباجی بازیگر نقش مهرداد در سریال احضار

محمدهادی دیباجی که در مجموعه احضار نقش مهرداد را بازی کرده سابقه خوبی در سینما و تلویزیون دارد. با او بیشتر آشنا شوید.

دوات آنلاین -شخصیت مهرداد در سریال احضار نقش تازه  محمدهادی دیباجی است که قبلا او را در بیش از 12 فیلم و سریال تلویزیونی دیده ایم. بیوگرافی این هنرمند را بخوانید.

 

محمدهادی دیباجی که فرزند شهید دیباجی است در سال 1360 به دنیا آمده و با این که در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران در رشته بازیگری درس خواند در سینما تجربه کارهای دیگر از جمله چهره پردازی و دستیاری تهیه کننده را نیز دارد.

محمدهادی دیباجی بازیگر نقش مهرداد در سریال احضار

شروع بازیگری محمدهادی دیباجی

محمدهادی دیباجی بازیگری در سینما را از سال 1384 با فیلم جایی در دوردست به کارگردانی خسرو معصومی آغاز کرد. در این فیلم مدتی قبل در منطقه کجور مازندران، جسد یک جنگلبان در زیر برف پیدا شده است. جنازه او را در کنار یک درخت قطع شده یافته اند و علت مرگ ضربات متعدد تبر بوده است. جوانی به نام جمال به این قتل اعتراف کرده، اما شواهد می گوید که او قاتل نیست. پای یک عشق در میان است؛ عشق جمال به دختری لال به نام نیالا، که دختر یکی از قاچاقچیان چوب منطقه است و ...

 

پس از آن دیباجی 5 سال در سینما جلوی دوربین نرفت تا این که در سال 1389 بسیار پرکار ظاهر شد و در سه فیلم گلوگاه، سیب و سلما و پایان نامه بازی کرد.

محمدهادی دیباجی بازیگر نقش مهرداد در سریال احضار

فیلم های سینمایی محمدهادی دیباجی

محمدهادی دیباجی در مسیر بازیگری تجربیات خوبی به دست آورده است. فیلم های سینمایی دامنه های سفید، باغ بهشت، تابو و درد مشترک از دیگر کارهای او است.

 

تازه ترین تجربه سینمایی دیباجی به سال 1398 و فیلم بوتاکس مربوط می شود. در این فیلم که رضا کاظمی آن را کارگردانی کرده مهدیه نساج، نیما شاهرخ شاهی و سامان محمدی نیز بازی می کنند.

 

دیباجی علاوه بر سینما در نمایش خانگی نیز حضور داشته و در سال 94 در سریال آسپرین به ایفای نقش پرداخته است.

محمدهادی دیباجی بازیگر نقش مهرداد در سریال احضار

بازی در نقش مهرداد در سریال احضار

دیباجی در حالی در نقش مهرداد در سریال احضار بازی کرده که پیش از این سابقه حضور در مجموعه های تلویزیونی را داشته است. سریال های عملیات 125 و یک لحظه دیرتر در کارنامه این بازیگر توانا دیده می شود.

 

نقش مهرداد در سریال احضار نیز نقشی قابل توجه است که دیباجی آن را به خوبی ایفا کرده است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.