2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
فرار دختر زیرک از دست مرد شیطان صفت

فرار دختر زیرک از دست مرد شیطان صفت

در فرصتی که ایجاد شد برای مدیر شرکتم پیامکی فرستادم و او را با خبر کردم. بعد هم لوکیشن محل را برایش ارسال کردم و ...

دوات آنلاین -دختر جوان وقتی متوجه شد راننده پراید قصد تعرض دارد با ارسال لوکیشن به مدیرش او را از ماجرا با خبر کرد و سپس خود را از خودروی وی به بیرون انداخت.

 

به نوشته روزنامه جوان سرهنگ جلیل موقوفه‌ای رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ توضیح داد: دو روز قبل دختری ۲۲‌ساله خودش را به کلانتری‌۱۴۴ جوادیه تهرانپارس رساند و علیه مردی شیطان‌صفت شکایت کرد.

 

او گفت: ساعتی قبل در خیابان تهران‌نو منتظر تاکسی بودم تا به محل کارم در خیابان اتحاد بروم.

 

هر چه منتظر ماندم از تاکسی خبری نشد برای همین وقتی یک خودروی پراید مسافربر توقف کردم مجبور شدم سوار شوم. راننده بعد از طی مسافتی ناگهان به سمت جاده تلو تغییر مسیر داد. فهمیدم که نیتی شوم در سر دارد. خونسردی‌ام را حفظ کردم و با راننده طرح دوستی ریختم. در فرصتی که ایجاد شد برای مدیر شرکتم پیامکی فرستادم و او را با خبر کردم. بعد هم لوکیشن محل را برایش ارسال کردم. وقتی متوجه شدم که مدیرم از ماجرا با خبر شده و برای کمک به من وارد عمل شده در خودرو را باز کردم که خودم را بیرون بیندازم. راننده هم دست انداخت و کیفم را گرفت با این حال خودم را از ماشین بیرون انداختم و او با سرقت کیفم فرار کرد. بعد از مطرح شدن شکایت تیمی از مأموران پلیس‌آگاهی به دستور قاضی در این باره تحقیق کردند.

 

مأموران پلیس با بررسی دوربین‌های مداربسته شماره پلاک خودروی پراید‌۱۱۱ را به دست آورده و راننده‌اش را در تهرانپارس شناسایی و بازداشت کردند. متهم ۳۷‌ساله که متأهل بود در اولین بازجویی‌ها به جرمش اعتراف کرد. سرهنگ‌جلیل موقوفه‌ای، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: تحقیقات برای کشف جرائم بیشتر متهم جریان دارد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.