2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
تعرض مسافرکش قلابی به 2 زن با تهدید قمه

تعرض مسافرکش قلابی به 2 زن با تهدید قمه

متهم زنان را به عنوان مسافر سوار خودروی خود می کرد و سپس در فرصت مناسب نقشه شیطانی اش را به اجرا در می آورد.

دوات آنلاین -راننده پژو ۴۰۵ که دو زن را مورد آزار و اذیت قرار داده بود، سرانجام توسط کارآگاهان اداره شانزدهم پایتخت دستگیر شد. متهم در پوشش مسافربر طعمه هایش را شناسایی می کرد و در خیابانی خلوت مورد آزار و اذیت قرار می داد.

 

اولین شکایت

به گزارش  جام جم، رسیدگی به این پرونده از زمانی آغاز شد که زن جوانی به یکی از کلانتری های پایتخت مراجعه کرد و گفت توسط یک راننده پژو ۴۰۵ مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

 

به گفته زن جوان، حادثه ساعت ۱۱ شب و زمانی رخ داد که او در خیابان هاشمی منتظر ماشین بود تا به خانه برود. زن جوان وقتی تاکسی پیدا نکرد، سوار یک خودروی ۴۰۵ شد اما در میانه راه راننده تغییر مسیر داد و پس از ورود به خیابانی خلوت، با تهدید قمه او را مورد آزار و اذیت قرار داد.

 

با طرح این شکایت، پرونده به اداره شانزدهم پلیس آگاهی پایتخت ارسال شد و کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی تحقیقات را آغاز کردند. در اولین قدم، کارآگاهان سراغ دوربین های مداربسته در خیابان هاشمی رفتند تا شماره پلاک راننده را شناسایی کنند اما به دلیل تاریکی هوا و مشخص نبودن شماره، ماموران از زن جوان خواستند تا از متهم چهره نگاری کند.

 

دومین شکایت

در حالی که تحقیقات ماموران برای شناسایی راننده پژو ادامه داشت، این بار زن میانسالی به کلانتری ۱۱۱ هفت چنار مراجعه و شکایت مشابهی را مطرح کرد.

 

این زن هم مدعی بود راننده ای پس از تهدید او با قمه، به جای این که او را در مترو پیاده کند، به خیابانی در حوالی مترو برده و مورد آزار قرار داده است.

 

با توجه به شیوه و شگرد و محدوده ارتکاب جرم، ماموران به این نتیجه رسیدند که هر دو شاکی از سوی یک نفر مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

 

با بازبینی دوربین های مداربسته اطراف محل سوار کردن و آزار دومین شاکی، تعدادی شماره پلاک خودروی پژو به دست آمد. پس از کنار هم قرار دادن اعداد، شماره پلاک خودرویی شناسایی شد که با بررسی ها مشخص شد صاحب خودرو یک زن میانسال است.

 

سردار لطفی، رئیس پلیس آگاهی تهران در این باره گفت: در ادامه این احتمال مطرح شد که خودروی پژو در اختیار پسر یا یکی از اقوام زن میانسال است که ادامه تحقیقات نشان داد خودرو در اختیار پژمان، پسر زن میانسال است.

 

سپس خیابان های اطراف محل زندگی پژمان زیرنظر گرفته شد و کارآگاهان موفق شدند او را سوار بر خودرواش شناسایی و دستگیر کنند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: در تحقیقات اولیه پسر جوان ابتدا منکر ارتکاب جرم بود اما در مواجهه با مدارک و شواهد پلیسی و همچنین دو شاکی پرونده به جرم خود اعتراف کرد. متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی سایر شاکیان احتمالی با صدور قرار قانونی از سوی مقام قضایی در اختیار کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.