2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
بیوگرافی مزدک رستمی بازیگر نقش کاوه در سریال رعد و برق

بیوگرافی مزدک رستمی بازیگر نقش کاوه در سریال رعد و برق

شخصیت کاوه در سریال رعد و برق نقش جدید مزدک رستمی است. زندگینامه این بازیگر هنرمند را بخوانید.

دوات آنلاین -مزدک رستمی که در سریال رعد و برق نقش کاوه را بازی کرده بازیگر نام آشنایی است که پیش از این او را در چند مجموعه تلویزیونی دیگر نیز دیده بودیم. با بیوگرافی این هنرمند آشنا شوید.

 

شروع بازیگری مزدک رستمی

مزدک رستمی متولد 25 اسفند  سال 1358 در تهران است. او کارشناسی بازیگری و کارشناسی ارشد کارگردانی دارد. رستمی همچنین در سال 81 در کلاس های بازیگری کارنامه حضور یافت و زیر نظر پرویز پرستویی آموزش دید و همین هم مقدمه بازی او در فیلم مارمولک را فراهم کرد البته نقش او در این فیلم چندان بلند نبود.

 

رستمی یک سال بعد در فیلم به رنگ ارغوان به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا بازی کرد.

مزدک رستمی بازیگر نقش کاوه در سریال رعد و برق

شهرت مزدک رستمی

مزدک رستمی از تلویزیون و به ویژه سریال همه چیز آنجا است به شهرت رسید. این سریال را که یک درام عاشقانه است شهرام شاه حسینی در سال 83 ساخت و رستمی در آن نقش اسماعیل مردی شکاک و بددل که به نامزدش اعتماد ندارد را بازی کرد.

 

رستمی در سال های گذشته در مجموع در 6 سریال بازی کرده که رعد و برق آخرین آن است. سریال های دیگر او چرخ و فلک، کارآگاهان، هشت و نیم دقیقه و شکوه یک زندگی هستند.

مزدک رستمی بازیگر نقش کاوه در سریال رعد و برق

بازی در نقش کاوه در سریال رعد و برق

مزدک رستمی که در سریال رعد و برق نقش کاوه را بازی کره درباره این مجموعه و نقش خودش به فارس گفت: نقش کاوه را بازی می کنم که دغدغه محیط زیست دارد و در ماجرای سیل با افراد مختلفی آشنا می شود و نگاهش بیشتر به سمت محیط زیست و حیوان ها است. این سریال قصه مردم در خلال سیل است. نکته های نهفته ای در داستان سریال داریم که به این حال و هوا ارتباط دارد و انگار که مردم خودشان دارند کمک می کنند تا از این شرایط سیل زدگی رهایی یابند و قصه تمرکز خاصی روی همدلی و وحدتی دارد که میان مردم برقرار می شود. منتظرم که مردم کار را ببینند و زحمتی که گروه در این شرایط سخت و به ویژه کرونایی متحمل شدند را تماشا کرده و امیدوارم بازخورد خوبی از سمت مردم بگیریم و با دیدن این سریال حال خوبی پیدا کنند.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.