2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
آدرینا صادقی، بازیگر نقش مائده در سریال احضار کیست

آدرینا صادقی، بازیگر نقش مائده در سریال احضار کیست

آدریانا صادقی بازیگر جوانی است که در سریال احضار نقش مائده را بازی کرده است.

دوات آنلاین -آدریا صادقی بازیگر جوانی است که با بازی در نقش مائده در سریال احضار بسیار دیده می شود و می توان انتظار داشت در آینده درباره او بیشتر بشنویم و بخوانیم.

 

آدریا صادقی سابقه بازی در تئاتر را دارد اما تاکنون او را در سینما و تلویزیون ندیده بودیم و سریال احضار نخستین تجربه جدی تصویری او محسوب می شود.

 

سریال های مناسبتی به ویژه مجموعه هایی که در ماه مبارک رمضان پخش می شوند همیشه پرمخاطب هستند و فرصت خوبی برای بازیگران جوان به حساب می آیند تا بتوانند هنر و توانایی خود را به اثبات برسانند و گامی محکم در زندگی حرفه ای خود بردارند. این اتفاق برای صادقی نیز رخ داده است و باید دید او در ادامه کار چه خواهد کرد و از این پس او را در چه فیلم ها و سریال هایی خواهیم دید. به هر حال بازی خوب او در مجموعه ای که کارگردانی نام آشنا و کاربلد مانند علیرضا افخمی دارد، فرصت زیادی را برای این بازیگر جوان و توانا فراهم کرده است.

 

بازی در نقش مائده در سریال احضار

آدرینا صادقی یکی از نقش‌های اصلی این سریال را بازی می‌کند. او ایفاگر نقش مائده است. او از گذشته خواستگاری به نام محسن دارد که همچنان ماجراهای آنها ادامه دارد. او از بازیگران جوانی است که افخمی خواسته او را معرفی کند.

 

در سریال احضار شاهد هستیم مائده و زهره دخترعمه و دختر‌دایی هستند و همراه دو نفر از دوستان خود، سوسن و شکیبا، برای یک سفر تفریحی عازم شمال شده‌اند. گرچه هر چهار نفر ظاهرا از دوستان صمیمی یکدیگر هستند اما یکی از آنها نسبت به مائده حسادت می‌ورزد و دل خوشی از او ندارد. این سفر بهانه‌ای می‌شود تا کینه‌ورزی‌های او برملا شود. با پیوستن محسن  - خواستگار قبلی مائده  - به این جمع حوادثی رقم می‌خورد که زندگی و سرنوشت مائده و زهره را دگرگون می‌کند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.