2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
بیاینا محمودی بازیگر نقش شارلوت در سریال گاندو 2 کیست

بیاینا محمودی بازیگر نقش شارلوت در سریال گاندو 2 کیست

بیاینا محمودی که برای اولین بار او را در فصل دوم سریال گاندو در نقش شارلوت می بینیم از بازیگران مطرح تئاتر است. با او بیشتر آشنا شوید.

دوات آنلاین -بیاینا محمودی بازیگر جوانی است که در سریال گاندو 2 نقش شارلوت را بازی کرده است. او پیش از این تجربه های خوبی در تئاتر داشت.

 

بیاینا محمودی علاوه بر بازیگری در دو زمینه دیگر نیز فعالیت دارد. او معلم است و همچنین ترجمه زبان انگلیسی نیز انجام می دهد و به این زبان کاملا مسلط است.

 

این بازیگر در فضای مجازی هم فعالیت دارد اما ترجیح داده به جای این که از زندگی و حال و احوال شخصی اش بنویسد و دلنوشته منتشر کند بیشتر به تئاتر بپردازد و از اینستاگرام به عنوان فرصتی برای معرفی نمایش هایی که در آنها به ایفای نقش پرداخته است بهره ببرد.

بیاینا محمودی بازیگر نقش شارلوت در سریال گاندو 2

بازیگری بیاینا محمودی در تئاتر

محمودی پیش از این چندین بار روی صحنه نمایش رفته و هر بار در مقام بازیگر نشان داده هنرمندی توانا است که می تواند بسییار پیشرفت کند.

 

او تاکنون در 5 نماش با نام های آرش، در انتظار نمایش، نگو نیست بگو نمی بینم، پایان بازی و آندورا درخشیده است. علاوه بر این در فیلم تئاتر آرش به کارگردانی گلچهر دامغانی نیز بازی کرده است.

بیاینا محمودی بازیگر نقش شارلوت در سریال گاندو 2

محمودی علاوه بر این با توجه به شناختی که از موسیقی دارد وظیفه انتخاب موسیقی برای تئاتر نگو نیست بگو نمی بینم را نیز برعهده داشته است.

بیاینا محمودی بازیگر نقش شارلوت در سریال گاندو 2

بازی در نقش شارلوت در فصل دوم سریال گاندو

سریال گاندو بازیگران ثابتی دارد که شامل وحید رهبانی، داریوش فرهنگ و سایر ماموران امنیتی می شود اما در فصل دوم این سریال به فراخور قصه بازیگران جدیدی نیز به مجموعه پیوسته اند که بیاینا محمودی یکی از این بازیگران است. او با توجه به آشنایی به زبان انگلیسی نقش شارلوت را برعهده گرفته است.

 

با توجه به این که گاندو 2 در نوروز پخش می شود و بینندگان زیادی خواهد داشت بازی در این مجموعه برای محمودی فرصت خوبی است تا بیشتر از قبل شناخته شود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.