2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
مادر بهاره رهنما چگونه بازیگر شد

مادر بهاره رهنما چگونه بازیگر شد

پروین قائم مقامی: ورود من به بازیگری بیشتر برای ایجاد تغییر در روند زندگی‌ام و از تنهایی درآمدن بود.

دوات آنلاین -در حالی که برخی بازیگران به واسطه پدر یا مادر خود وارد این حرفه می شوند پروین قائم مقامی از معدود بازیگرانی است که به واسطه دخترش یعنی بهاره رهنما بازگیر شد و این کار را با سریال خانه اجاره ای شروع کرد.

 

به نوشته خبرآنلاین پروین قائم مقامی می‌گوید: «ورود من به بازیگری بیشتر برای ایجاد تغییر در روند زندگی‌ام و از تنهایی درآمدن بود. اما حالا واقعا به بازیگری علاقه دارم و به عنوان یک علاقه و حرفه به آن نگاه می‌کنم. دوست دارم فرصتش فراهم شود تا بتوانم در نقش‌های مختلف و متفاوت ظاهر شوم.»

 

علاقه به نقش های جدی

او درباره بازی در نقش‌های طنز توضیح داد: «خودم دوست دارم نقش‌های جدی را هم تجربه کنم. به هر حال، به عنوان یک بازیگر دوست دارم توانایی‌های خودم را محک بزنم. با این حال، از نقش‌های طنز هم ناراضی نیستم و آن‌ها را دوست دارم. هر نقشی لطف خودش را دارد و این را هم باید در نظر داشته باشید که بازی در نقش‌های کمدی در مقایسه با رُل‌های جدی خیلی سخت‌تر است و پیچیدگی‌های خاص خودش را دارد.»

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.