2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
پدرام شریفی؛ این بار در نقش نادر در سریال می خواهم زنده بمانم

پدرام شریفی؛ این بار در نقش نادر در سریال می خواهم زنده بمانم

پدرام شریفی در سریال می خواهم زنده بمانم نقش نادر را که یکی از نقش های اصلی است بازی کرده است. با او بیشتر آشنا شوید.

دوات آنلاین -پدرام شریفی نامی است که برای خیلی ها آشنا است و شاید بتوان نقطه اوج کار او را سریال هم گناه دانست. او در سریال می خواهم زنده بمانم نقش نادر را بازی کرده است. بیوگرافی این هنرمند را بخوانید.

پدرام شریفی بازیگر نقش نادر در سریال می خواهم زنده بمانم

شروع کار پدرام شریفی در سینما

پدرام شریفی متولد 11 مرداد سال 1366 است. او در تهران به دنیا آمده و در دو رشته عمران و بازیگری تحصیل کرده است. او بازیگری را از روی صحنه نمایش شروع کرد تا این که در سال 1392 اولین بار در فیلم ماهی و گربه به کارگردانی شهرام مکری جلوی دوربین رفت.

 

در این فیلم چند دانشجوی دختر و پسر برای شرکت در جشن بادبادک بازی به شمال کشور رفته‌اند. در همسایگی کمپ کوچک آنها کلبه- رستورانی قرار دارد که سه مرد ساکن آن هستند. رستوران به گوشت احتیاج دارد و جز این جوان‌ها شکاری در آن اطراف نیست.

پدرام شریفی بازیگر نقش نادر در سریال می خواهم زنده بمانم

ورود به دنیای حرفه ای

پدرام شریفی خیلی زود به بازیگری حرفه ای تبدیل شد. او تاکنون در 13 فیلم سینمایی بازی و با کارگردانان مطرحی مانند ابراهیم حاتمی کیا، نرگس آبیار، رسول صدرعاملی و ... بازی کرد است. فیلم های او به شرح زیر است:

۱۳۹۹    بی‌همه چیز

۱۳۹۸    شیرجه بزرگ

۱۳۹۸    بی‌صدا حلزون

۱۳۹۷    شبی که ماه کامل شد

۱۳۹۷    سال دوم دانشکده من

۱۳۹۶    کار کثیف فرهاد

۱۳۹۶    شاید عشق نبود

۱۳۹۵    هجوم

۱۳۹۴    سایه

۱۳۹۴    سیانور

۱۳۹۴    متولد ۶۵

۱۳۹۴    بادیگارد

 

بازی در سریال های تلویزیونی

پدرام شریفی تاکنون در دو سریال تلویزیونی بازی کرده است. او ابتدا در سال 1395 در سریال گشت ویژه به کارگردانی مهدی رحمانی حضور یافت و سپس در سال 1399 در سریال سرباز بازی کرد که هادی مقدم دوست آن را کارگردانی کرده است.

پدرام شریفی بازیگر نقش نادر در سریال می خواهم زنده بمانم

بازی در نقش نادر در سریال می خواهم زنده بمانم

شریفی قبل از این که برای نقش نادر در سریال می خواهم زنده بمانم بازی کند در شبکه نمایش خانگی حضوری بسیار موفق داشت.

 

او در سریال هم گناه که مجموعه ای پربیننده بود نقش پیمان را که یکی از نقش های اصلی و پر افت و خیز بود به خوبی بازی کرد و مورد توجه قرار گرفت.

 

نقش نادر در سریال می خواهم زنده بمانم نیز از جمله نقش هایی است که پیچیدگی های زیادی دارد. این سریال در دو فصل روایت می شود و بخشی از آن در زمان گذشته و بخش دوم در زمان حال می گذرد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.