2024/05/02
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
آیا البرز در سریال ملکه گدایان پسر واقعی خورشید و خسرو است

آیا البرز در سریال ملکه گدایان پسر واقعی خورشید و خسرو است

البرز واقعا کیست؟ چرا خورشید او را انکار می کند؟ در پشت پرده چه رازهای وجود دارد؟

دوات آنلاین -اسرار سریال ملکه گدایان تمامی ندارد و معما پشت معما مطرح می شود. ملکه واقعی کیست؟ چرا هویت البرز را از او گرفته اند و آیا او واقعا پسر خورشید و خسرو است؟

 

اگر البرز پسر واقعی خورشید باشد

سارا به البرز گفته خورشید ملکه واقعی است اما این احتمال بسیار ضعیف است. سارا بازیچه پارسا است و به دستورات او عمل می کند. او دختری منفعت طلب است که هرگز منافع و جان خودش را به خاطر دیگران به خطر نمی اندازد. پس قرار ملاقات پنهانی او با البرز و معرفی خورشید به عنوان ملکه هم می تواند بخشی از نقشه پارسا باشد.

 

در این صورت خورشید گرفتار دام ملکه شده است. او می داند اگر کوچکترین خطایی مرتکب شود ممکن است جان فرزندش به خطر بیفتد و در واقع به خاطر حمایت از البرز او را انکار می کند. اگر این طور باشد دو سوال اساسی مطرح می شود. نخست آن که پسری که در آتش سوزی مهدکودک فوت شده کیست؟ و دوم این که چرا آزمایش دی ان ای نسبت خونی البرز با خسروو خورشید را رد کرده است؟

 

حتی اگر بپذیریم ملکه و عواملش جواب آزمایش را دستکاری کرده باشند باز هم برای سوال اول جوابی پیدا نمی شود. چون در گذشته دور دلیلی نداشت وانمود کنند البرز و خواهرش مرده اند. بنابراین دو کودک به احتمال زیاد در حادثه حریق فوت شده اند اما آیا آن حادثه عمدی و برنامه ریزی شده بوده؟ فعلا در این باره چیزی نمی دانیم اما هر احتمالی وجود دارد.

البرز در سریال ملکه گدایان

والدین واقعی البرز چه کسانی هستند

اگر خورشید و خسرو پدر و مادر واقعی البرز نباشند و او را به فرزندخواندگی قبول کرده باشند، والدین واقعی او قطعا افرادی آنا هستند. کسانی که خورشید و خسرو را به خوبی می شناسند و هنوز آنها را زیر نظر دارند. مادر واقعی البرز شاید همان ملکه باشد اما در این صورت چه دلیلی داشت فرزندش را در کودکی به این زوج بدهد و چرا خودش او را بزرگ نکرد؟ چرا وقتی البرز بزرگ شد این راز را با او در میان گذاشتند و ملکه او را وارد باند خودش نکرد؟ اگر البرز در گذشته می فهمید مادر واقعی اش کیست این طور ملکه راحت تر او را برای پذیرفتن خواسته هایش قانع می کرد و دیگر دلیلی وجود نداشت که این همه دردسر را متحمل شود.

 

شاید البرز یکی از همان کودکان خیابانی باشد در این صوت فرضیه خواهر و برادر بودن افرا و البرز قوی تر می شود. ملکه آن زمان این پسر را به زوجی داده و اکنون قصد دارد هدف دیگری را دنبال کند اما قبل از آن باید مقدماتی را فراهم آورد تا البرز چاره ای جز اطاعت از او نداشته باشد. گرفتن هویت این پسر، درآوردن ثروت از چنگش، تلاش برای معتاد کردن او و... همه و همه بخشی از نقشه هایی است که برای رسیدن به همین هدف کشیده شده است.

 

خورشید نیز اکنون برای محافظت از پسرخوانده اش واقعیت را به او نمی گوید و سکوت کرده است تا مبادا اتفاقی تلخ رخ ندهد.

 

همه اینها فرضیه هستند و سریال ملکه گدایان نشان داده در هر قسمت برای غافلگیرکردن مخاطب برنامه دارد. پس باید منتظر ماند و دید در ادامه چه پیش می آید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
آدرینا 1401/01/09
خواهر البرز کیه؟ اصلا البرز پسر واقعی خورشید و خسروه ؟ البرز و خواهرش تو اتش سوزی فوت شدند؟ من که این سریال رو خیلی دوست دارم میخوام بقیه قسمت های این سریال رو تماشا کنم و ببینم چه میشود خیلی سریال عالب هست واقعا.
(ملکه ) 1399/12/23
البرز پسر شبیر نیست پسر جلال هم نیست اما شبیر البرز دوست داره وقتی به زنش گفت به نظرت لعیا می دونه البرز کیه شک کردم البرز پسر جلال باشه اما قسمت دهم شگفت زده شودم فهمیدم پسر جلال هم نیست چون البرز خیلی کم سن بود اگر پسر جلال بود سن بیشتری داشت بعد خسرو گفت چقدر بزرگ شودی عزیزم یعنی این بچه می شناسه و دوستش داره شاید البرز واقعا پسر خسرو باشه شاید هم نه اما شبیر پدرش نیست چون یک مدت پیش بوده دوستش داره نمی خواد اسیب بینه البته البرز در کنار دوست داشتن به خاطر پول می خواد بچه خودشو بفرسته پیش البرز که با اون زندگی کنه گدا نشه البرز که حرف شو باور نکرد
ناشناس 1399/12/20
البرز پسر خورشید و خسرو تو قسمت دهم وقتی البرز از شبیر گرفت خسرو به البرز گفت عزیزم چقدر بزرگ شدی واز خال روی دست البرز اون شناخت قبل از این ها شیبر زیر نظر داشته می دونسته اتش سوزی عمدی بوده به خاطر پسرش سعی کرد طبیعی رفتار کنه اما وقتی البرز بغل کرد معلوم بود جلوی خودشو گرفت که گریه نکنه خورشید هم به لعیا اعتماد نداره می ترسه باز البرز ازش بگیرن از دستش بده خیلی دوستش داره البرز خیلی شبیه به خسرو و خورشید از همه نظر اگر پسر خسرو نبود هیچ دلیلی وجود نداشت که البرز تاوان کار نکرده بده تاوان کینه ملکه از پدر و مادرش بده افرا چشمه نیست دختر شیبر

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.